Translate

joi, 26 noiembrie 2009

Antirid Revitalift DoubleLifting L'OREAL


A costat 55 lei in Catena. Nu ma intrebati de ce am luat-o...tot citeam prin reviste si pe forumuri de creme antirid sa mi-am imaginat ca daca aplici din timp le previi, asa ca eram hotarata sa incep razboiul de la 25 ani desi destinatia lor e o varsta ceva mai avansata. In plus am un fix cu ridurile naso-labiale fiindca observ persoane carora le lipsesc cu desavarsire si mi-as dori sa fiu la fel de norocoasa. Nu stiu daca sunt mai pronuntate din cauze genetice, pe motiv de ingrasare si slabire brusca la un moment dat acum cativa ani, sau pentru ca mi-am agresat eu fata cu cleansere, creme si tratamente astringente exagerate. Dar stiu ca le urasc si ca sunt primul lucru pe care il privesc la fata unei femei, ca sa fac comparatie. Va veni o vreme pentru botox, daca s-ar putea si maine, dar am sa astept pana imi permit continuitate fiindca as suferi sa le vad eliminate total cateva luni si apoi sa ma impac cu revenirea la rau.
Textura este usoara, prin apasare rezultand amestecarea substantelor din cele doua recipiente, cel alb sub forma de crema iar cel rosu gel. Nu hidrateaza nici macar un ten mixt, eu nu l-am putut folosi nici ca baza de machiaj fiindca nu netezea suficient incat sa imi asigure aplicarea uniforma a acestuia. Poate ca asta inteleg ei prin tonifiere, sa stranga pielea incat sa para ferma. Dar o piele nehranita nu numai ca nu va scapa de riduri dar nici nu va putea impiedica aparitia unora noi. Contine parfum si poate acesta a fost si motivul pentru care imediat dupa aplicare imi pata pielea, asa ca in timp am renuntat sa o mai folosesc pe intreaga fata ci doar direct pe riduri. Nu am avut rabdare sa termin flaconul cat timp nu a existat nici o clipa efectul de lift instant promis. A fost ca si cum nu as fi folosit nimic, nici macar ca pe o crema hidratanta simpla nu l-am putut utiliza. Despre uniformizare nici vorba, am spus deja ca ma patam pentru cateva minute , iar netezire in cazul in care nu aveai nimic de netezit, neputand calma sau indeparta nici cea mai mica descuamare. Adica pe tenul meu cu riduri fine in coltul ochilor a facut fix nimic, cum ar putea atunci sa ajute un ten matur cadorisit din belsug cu ele? Nu mi-a placut nimic la acest produs si nu i-am gasit nici o intrebuintare nici macar inferioara celei intentionate. Am citit de curand ca principalul ingredient antirid, retinolul, in cremele obisnuite si cele de drugstore este intr-o cantitate insuficienta pentru a putea actiona fiind pus cap de afis in mod eronat fata de celelalte substante continute. Retinol pur contine doar retin-A si cateva dermatocosmetice printre care Roc, dar are multe efecte adverse si precautii si poate arde in anumite situatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu