Translate

marți, 24 noiembrie 2009

argila cosmetica FAVISAN


Intotdeauna m-a pasionat cosmetica si ritualurile aferente si vesnic testez cate ceva. Cand am timp si dispozitie imi place sa-mi prepar diverse masti, unele experiment propriu iar altele preluate de pe forumuri. Foarte rar insa lipseste din vreuna argila pentru ca mi se pare o baza perfecta pentru ca masca in cauza sa capete consistenta si sa nu curga. Am avut ceva timp argila de la Farmec pentru ca nu aveam net si acces la atatea informatii si era singura pe care o stiam dintotdeauna. initial am crezut ca am eu pareri si ca sunt ca de obicei soacra in testarea produselor, dar apoi documentandu-ma mai bine mi s-a intarit convingerea vis-a-vis de marca respectiva: irita. Evident ca nu a fost o parere unanima,dar au fost destule opinii incat sa nu ma consider caz izolat. Asa ca am inlocuit-o cu favisan imediat ce am aflat ca au asa ceva. Pretul este de 4 lei si este ambalata sub forma de pulbere intr-o punguta unica, nu pliculete. Mie imi convine asa, iau fix cat am nevoie. Nu irita absolut deloc si nu are culoare dubioasa ca cea de la Farmec care odata umezita era un ciudat gri-ruginiu. Curata,usuca imperfectiunile,netezeste dar...uneori strange. Eu insa o aplicam si des, poate si de 4 ori/saptamana fiindca imi placea efectul astringent si de micsorare a porilor. Nu am sa renunt niciodata la ea, imi pare genul de produs bun la toate. Mi s-a intamplat s-o aplic si pe ranile de pe corp pentru a le vindeca mai repede si pentru a le "steriliza". Daca va tenteaza atentie sa o cumparati pe cea cosmetica, fiindca exista si pentru uz intern.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu