Translate

sâmbătă, 28 noiembrie 2009

Autobronzant progresiv DOVE Summer Glow


Costa aprox 22 lei si se gaseste mai peste tot, eu am descoperit-o prima data la real pe cand imi cautam o crema de corp normala. Am avut multe autobronzante de-a lungul timpului si experiente mai mult sau mai putin placute pe masura. Imi place sa fiu mereu bronzata dar nu merg la solar, am fost de 3 ori in viata mea si asta pentru ca ma asteptau evenimente deosebite intr-o perioada cand nu ma puteam bronza natural. Cum autobronzantele nu mi-au lasat o impresie buna si am crezut ca pe undeva gresesc eu in aplicarea lor, am primit cu entuziam aparitia lotiunii cu autobronzant sperand ca avand efecte progresive am sa le pot controla si retusa mai usor. Fiindca de felul meu stau prost la capitolul rabdare, avand de ales intre cea special pentru piele deschisa si cea pentru piele inchisa am ales-o pe ultima desi eu sunt undeva mai spre prima. In cateva ore m-am uitat in oglinda si m-am speriat, nu numai ca se inchisese foarte tare dar bronzul obtinut parea patat si avea o tenta de portocaliu. Mentionez ca am aplicat-o ca la carte, adica gomaj si hidratare, tot tacamul incat sa ii creez conditii optime pentru un rezultat impecabil. Dar nu, ea s-a incapatanat sa se razvrateasca impotriva pielii mele. Initial am aplicat-o numai pe fata si gat, era iarna si oricum umblam imbracata asa ca in principal ma interesa tenul. Mi-a lasat un aspect freeky, putin lipicios, iar mirosul este neplacut si cred ca atunci imediat dupa il simt si cei cu care interactionezi. Mirosi si arati artificial. In plus, astupa si imbacseste porii. Ritualul de gomaj si hranire l-am aplicat si pe corp, si lotiunea si-a facut de cap si acolo la un nivel mai inalt. Multe pete, pe sani, coate si genunchi. Culoarea s-a luat inegal la spalat, ca si cum m-as fi cojit si ar fi ramas zone decolorate, dar inainte de asta s-a luat pe haine mai ales la gat. Mai rau chiar decat un fond de ten. In nici un caz pielea bronzata cu Dove nu a putut fi expusa, parca eram murdara. Nu a fost progresiva si destul de inchisa din prima asa ca nu am putut corecta nuanta si a durat ceva pana sa se ia complet. Zace si acum pe etajera si n-as mai cumpara-o in veci. Decat sa mai cumpar asa ceva mai bine pentru evenimentele speciale incerc bronzarea organica cu zahar brun si extract din coaja de nuca, am vazut de curand o reclama la un centru de infrumusetare din Craiova. Sau imi iau PizBuin cu control asupra culorii, citesc numai review-uuri pozitive dar si sa dau 1300 nu-mi surade fiindca nu mi-ar ajunge cine stie ce. Mai bine mai pun de 2 -3 ori pe atat si-mi iau bilet spre grecia si ma prajesc direct la soare, sa ma tina cateva luni.:)

Un comentariu: