Translate

marți, 24 noiembrie 2009

Balsam FAVISAN


Probabil sa fie producatorul romanesc de la care am testat cele mai multe produse si dezamagiri majore nu au fost. Asa ca atunci cand mi-am dorit un balsam, nu am ezitat sa il incerc pe acesta avand in perioada respectiva samponul lor nutritiv a doua sticla. Pretul este cca 9 lei si compozitia incepe cu germeni de grau,B5 si miere,restul ingredientelor nu le-am cercetat in mod deosebit acestea fiind cele expuse pe eticheta frontala deci reprezentative. Precizez clar ca nu e genul de balsam recomandat celor care cauta ceva pentru descurcare usoara, din punctul acesta la mine a avut efect 0 si trebuia urmat de masca pe varfuri ca sa nu imi rup fire la pieptanat. Posibil sa se comporte asa datorita mierii, nu am deslusit cauza exacta si nu am avut rabdare sa cercetez pe forumuri pentru ca pana la urma nu ma deranja foarte tare aspectul cat timp exista solutia mastii. Am continuat insa sa-l folosesc pe post de tratament hranitor, germenii de grau si vitamina B5 fiind recunoscute pentru acest efect si fiind prezente in majoritatea cosmeticelor pentru par. Nu as putea spune ce efect ar fi avut singur, daca ar fi imbunatatit calitatea parului,dar combinat cu samponul si masca parul avea luciu. Nu il folosesc de fiecare data considerand prea mult si cam complicat sa aplic mereu si balsam si masca,dar la cateva spalari mai aplic din el. Nu il consider un produs prost dar atunci cand ai maxim 10 min sa aplici ceva dupa spalare sigur nu e produsul potrivit. L-as incadra mai degraba la categoria rasfat asemenea tincturilor sau ceaiurilor de plante.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu