Translate

joi, 26 noiembrie 2009

Cleanser L'OREAL HydraFresh


Costa in jur de 6$. Mi-a fost fost imposibil sa gasesc pe net o fotografie a produsului exact, arata ca cel din imagine doar ca etichetele frontale contin imediat sub denumire specificatia "gel nettoyent" si spre deosebire de acesta este destinat tenului normal spre gras. Asa ca imediat ce am sa-l fotografiez pe cel proprietate personala am sa updatez postarea. Il am din Canada asa ca nu ma asteptam sa il vad pe site-urile noastre dar nici macar pe l'oreal.ca nu l-am gasit. Din pacate nici pe makeupalley nu existau imagini ci doar review-uri asa ca pentru moment am sa-l descriu asa.
Niciodata nu mi-as curata machiajul direct cu un sapun sau cleanser fiindca sunt ferm convinsa ca daca ulterior as trece peste o discheta cu demachiant mi-ar dovedi ca nu a fost indepartat complet. Asa ca aleg varianta inversa, demachiant clasic urmat de spalare cu sau fara produse de curatare. Daca sapunul mai reuseste sa indeparteze fondul de ten, acest cleanser nu ii face fata fiindca nu spumeaza suficient. Daca aplici pe pielea uscata sau foarte putin umeda si insisti, spuma va fi consistenta in genul celei de barbierit. Dar daca umezesti abundent, normal de altfel, nu mai ai nici o sansa. Produsul se imprastie si se plimba pur si simplu fara consistenta. As putea spune ca se dezintegreaza, nu se mai lipeste de piele, si in nici un caz nu ar putea "agata" machiajul oricat de light ar fi acesta. Folosit insa pe tenul nefardat sau dupa demachiant devine o placere. Curata foarte bine in conditii normale, textura sa gel este placuta si racoroasa iar senzatia este de prospetime. Tenul chiar straluceste, si nu din cauza ca ar lasa vreo pelicula asemanatoare tonicului, ci pentru ca il netezeste aproape de expresia neaosa "pleznind de sanatate". Lasa totusi pelicula daca nu il clatesti abundent si intens asa ca din punctul meu de vedere nu se poate spune ca se indeparteaza imediat, nu e genul 2 minute si gata. Desi promite sa curate profund porii eu nu mi-l imaginez pentru cineva cu probleme ale pielii fiindca mi se pare slab din acest punct de vedere, este doar un cleanser nu un tratament. Deasemenea nu vad cum ar putea tine luciul in frau daca esti predispusa la asta, evident ca pe moment matifiaza perfect, dar apoi nu mai este functia lui cat timp nu este o minune cu efect intarziat. Nici macar o crema sau un tratament nu ar face acest lucru daca la 5 min dupa aplicare le-am clati, cum ar putea atunci acest gel. Daca pielea este deshidratata sau are portiuni de uscaciune nu il mai poti folosi fiindca strange si ii accentueaza problema, asa ca partea cu Hydra pica din start chiar si pentru un ten normal. Prin urmare din tot ce promite (hidratare, matifiere, curatarea porilor, indepartarea machiajului, clatire usoara) nu face decat un lucru deosebit fata de alte cleansere, si anume prospetime deosebita si stralucire naturala. Inca il mai am dar nu il folosesc zilnic fiindca il gasesc incomod pierzand timp intai sa il fac sa spumeze si sa il intind peste tot si apoi sa il indepartez total. Este bunicel, dar nu este ce se doreste a fi. Nu am sa-l mai iau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu