Translate

miercuri, 25 noiembrie 2009

Declaratie de dragoste: JOOP! All about Eve

Este parfumul de care m-am indragostit din prima secunda. Cred ca aveam 14-15 ani, nu ma retin exact dar imi amintesc ca a venit sub forma unor mostre in Exces, o revista de fashion care din pacate nu a rezistat trecerii anilor si de care imi e dor fiindca era "altfel" iar pictorialele promovau modele aflate la inceput de drum care intre timp au devenit de top, produse de designer de care abia auzeam si locatii autohtone deosebite. Uite asa m-am amuzat cand citeam un editorial in elle despre Diana Dondoe care afirma ca nu isi va arata sanii cand eu mai am si acum un Exces de pe vremea cand castiga primul concurs de frumusete in Craiova natala, miss LG sau cam asa, si apoi poza topless pagini intregi ce-i drept nu imagine completa ci fragmentata dar suficient de elocventa incat sa iti dai seama carei parti a corpului ii apartine.
Revenind la JOOP!, piata parfumurilor e dominata de francezi si italieni si rar are succes ceva din afara. Germanii nu au excelat niciodata in aceasta industrie sau cel putin mie nu imi vine in minte nimic memorabil. Insa cand am deschis mostra mi-am sapat in suflet si creier un locusor special pe care am sa-l pastrez mereu. Nu am sa vorbesc despre varianta masculina chiar daca mi-a placut la fel de tare, nu pot spune ca ma pricep la aromele masculine fiindca ma atrag cele dulcege, ametitoate, pe care barbatii le evita uneori. Descrierea oferita pentru All about Eve imparte mirosul in 3 note : mar, piersica, note verzi (note varf), iasomie, lacramioare, scortisoara (note inima), vanilie, tonka, santal (note baza). Mie imi miroase a mere verzi si scortisoara, e ametitor dar fara sa fie greu. Dulceag dar aspru, nu genul oriental. Persista mult, nici dupa ce imi spalam pielea nu disparea. Era parca impregnat. Imi este tare drag chiar daca mi-au placut de atunci multe altele, pot spune ca e parfumul meu de suflet care imi trezeste multe amintiri frumoase dintr-o perioada in care eram fericita. L-am avut primavara si pentru mine inseamna primavara, soare, pomi infloriti, ochi senini si un zambet de copil.
L-am regasit apoi in prima iubire, pur platonica si nedestainuita de teama de a nu se pierde in soapte si gesturi, ori de a nu ajunge murdarita de priviri si cuvinte straine si reci. Nu cred ca am sa mai simt vreodata la fel, pentru ca iubirea de la 17 ani, cu sperante si vise, e diferita de cea de la 26, caci nu mai exista naivitatea aceea jucausa si nici entuziasmul ce urma sa fie ucis de atatea si atatea deceptii. Acum stiu totul, atunci nu stiam nimic si era atat de eliberatoare senzatia ca nu traiesti si nu construiesti din ruine, ci edifici pentru intaia oara. E un parfum curat asa cum simteam si traiam atunci, cu flacari in privire si in suflet, cu dorinta de a mai trai inca si inca o zi, pentru a nu ma opri pe culmile sentimetului. E pur si simplu cald, condimentat si proaspat, e aroma- expresie a senzualitatii ce incepe sa se degaje dincolo de chipul si visul copilariei impregnate in adolescenta. Am fost cu adevarat fericita purtandu-l.
Nici nu stiu de ce nu il mai am, poate pentru ca simt ca nu am sa-l mai pot purta niciodata ca atunci fiindca nimic nu mai e la fel. Observ pe net ca e cca 200 lei varianta de 75ml EDP, un pret mic fata de alte denumiri faimoase. Pentru mine insa e nepretuit fiindca in el am inchis tot ce eram, simteam, traiam si iubeam atunci.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu