Translate

miercuri, 25 noiembrie 2009

Demachiant si Lotiune tonica calmanta GARNIER Essentials
















Desi potrivit reclamei si recomandarilor ambele produse sunt destinate tenului uscat si sensibil, eu le-am agasit potrivite si pentru tenul meu mixt ce are adesea tendinte de deshidratare. Pretul fiecaruia este de cca 15 lei, eu le-am luat din supermarket dar le gasim intr-o multitudine de locuri. Nu contin alcool si au la baza esenta de trandafir, cunoscuta pentru proprietatile calmante si dezinfectante. Mi-au placut in primul rand pentru senzatia de comfort si catifelare pe care o au mai ales pe perioada rece si dupa purtarea indelungata a machiajului. Pielea ramane proaspata, cu un aspect sanatos si luminos. Nu face minuni pe tenul mixt sau gras in sensul ca nu le trateaza si nici nu sunt astringente, dar nici nu exacerbeaza problemele ba chiar ii imbunatateste textura si ii uniformizeaza culoarea. Nu mi-au patat pielea si nu m-au usturat ochii desi demachiantul nu este unul special. Nu lasa pelicula grasa dar tonicul lasa totusi acel aspect lucios specific probabil oricarui tonic indiferent de marca, mai ales celor care indeplinesc si functie hranire. Dupa utilizarea lor fondul de ten se intindea impecabil, pielea fiind neteda si hidratata suficient incat sa aiba aderenta dar fara sa para incarcata. De multe ori evit sa mai aplic si lotiune tonica dupa demachiere pentru ca o sterge cu totul si pielea redevine aspra capatand aspect neregulat si prafuit in contact cu machiajul. Nu a fost cazul acesteia, care venea ca o completare desavarsind efectul de curatare si improspatare al demachiantului din aceeasi gama. Cu demachiantul poate am sa mai fac experimente insa am sa revin la acest tonic pentru ca m-a impresionat placut de fiecare data. Am vrut la un moment dat sa incerc gama cu castravete pentru ten mixt insa incercandu-le pe mana am observat ca nu catifeleaza, pielea ramanea aspra in timp ce aplicand lotiunea cu extract de trandafir zona a devenit imediat neteda chiar daca pe moment era vorba doar de o pelicula si nu de tegumentul in sine. Nu le-am gasit nici un minus in privinta efectelor, numai la nivel teoretic pierzand datorita parabenilor continuti. Parfumul este discret si in general ma incanta mai mult sa nu aiba dar fiind vorba despre un extract din flori nu putea lipsi in totalitate.

Un comentariu:

  1. e forte buna aceasta lotiune demachianta eu o folosesc si e super....o recomand chiar e foarte buna

    RăspundețiȘtergere