Translate

marți, 24 noiembrie 2009

Fond de ten Accord Parfait L'OREAL


Inainte sa primesc critici, in fotografie este acelasi fond de ten doar ca e varianta existenta afara. L'Oreal a fost prima firma mai rasarita cu care am facut cunostinta in adolescenta cand au inceput sa apara si la noi cosmetice cat de cat mai performante,dupa ce le admirasem prin revistele straine la care aveam acces. Daca la inceput era maximul,exceptand brandurile superioare calitativ de care dadeam intamplator sub forma cadourilor trimise, si care nu-mi spuneau mare lucru pe atunci, acum a devenit marca de supermarket la indemana oricui. Nu stiu pe unde erau fabricate pe timpul acela,dar acum ma declar dezamagita de de variantele facute prin Polonia special pentru noi si bulgari. Oricand am sa am ocazia sa aleg intre acelasi produs cu proveniente diferite,am sa il aleg pe cel adus de afara,"la negru". Parerea este pur individuala, fiindca l-am cumparat tocmai pentru ca mi-a placut cum arata si se comporta la alte persoane. Nu mai stiu cat costa acum,dar anul trecut era cca 40 lei. Nici macar nu stiu daca am ce plus definitoriu sa mentionez,sa zic ca arata bine imediat dupa aplicare si acopera, dar si asta numai in anumite conditii. Mai precis hidratare perfecta pentru ca altfel arata horror evidentiind chiar si cele mai amarate scuame. Textura este lichida-pudrata si am senzatia ca are ceva pigmenti sidefati pe care sincer ii detest ideea fiind sa nu iti mai luceasca tenul nu sa potentezi luciul cu "sclipirici" care de felul lui irita. Pentru mine a fost dezamagire totala,astupa si imbacseste porii, tenul luceste incredibil si nemotivat de repede, parca ar fi accelerator de sebum si nu matifiant. In plus,se strange in orice pliu si rid dand un aspect imbatranit si prafuit. Un fond de ten mai prost nici ca am incercat,cu toate astea am avut chiar doua sticlute.Un R2 potrivit pentru culoarea naturala si nuanta cea mai inchisa,L8 cred,care teoretic trebuia sa se potriveasca pe cel mai inchis ten insa eu nu l-am putut folosi cand eram bronzata pentru ca era,culmea,prea deschis. Si clar nu eram "neagra"...Nu stiu cui i se potriveste,unui ten uscat nici atat,iar celui gras nu ii face fata si daca incerci sa il repari cu pudra ai sa arati fix ca o tencuiala. Posibil celor cu ten normal fara nici o imperfectiune sau pori invizibili, fiindca ii accentueaza. Nu l-as mai lua in veci, as prefera sa nu folosesc nimic decat sa mai pun accord parfait pe fata.

6 comentarii:

  1. Acesta este primul meu fond de ten pe care l-am folosit :))
    Intr-adevar..nu e bun deloc,dar atunci mi se parea super!!(cum altfel daca era singurul pe care il vazusem pana atunci?cum nu aveam cu ce il compara...)

    RăspundețiȘtergere
  2. sunteti doua proaste care faceti anti-reclama unui produs super bun

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii care-i problema? Niciodata nu am jignit pe cineva desi e spatiul meu si as avea dreptul sa reactionez pe masura incisivitatii tale. Mi se pare absurd sa vii si sa pretinzi ca fac anti-reclama, de parca in rest le-am ridicat in slavi nemotivat si vezi Doamne cu fondul acesta de ten am avut ceva in mod special. Dar oare cu Chanel Vitalumiere si Shiseido ce-am avut? M-a platit Lancome sa le fac review negativ?
    Trebuie sa repet de fiecare data ca un blog inseamna experienta personala si ca nu exprima un adevar universal ci doar modul in care mie mi s-au potrivit sau nu anumite cosmetice?
    Ia da mataluta un search pe cea mai mare baza de reviews de afara, makeupalley, si vezi cate puncte are fondul tau de ten iubit, si cate fete sunt nemultumite de el. Le-o fi platit si pe ele cineva sa-l vorbeasca de rau....
    Si daca noi suntem proaste, tu esti putin ingusta la minte incat sa nu realizezi ca oamenii sunt diferiti si ca nu exista holy grail in cosmetica, incat ceva sa fie minunat pentru noi toata populatia feminina a planetei.
    Daca tie nu iti place un fond de ten din toate pe care le-am probat inseamna ca esti proasta?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca pentru orice fdt, exista fete pentru care e chiar cel mai bun, si fete care il detesta. Depinde de capriciile tenului. Eu luceam teribil si imi imbacsea porii, si chiar nu am probleme mari cu tenul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai are o "calitate". Creeaza si cosuri. Il aplici pe fata curata care devine, exact cum spui, de indata lucioasa, starneste secretia de sebum si iti creeaza cosuri in draci. Datorita lui fug de orice produs LÓreal. (Dia)

    RăspundețiȘtergere