Translate

marți, 24 noiembrie 2009

Fond de ten Affinitone MAYBELLINE


L-am luat intamplator,din lipsa de idei. Aparuse de curand, citisem cateva review-uuri pozitive pe bolero si am zis sa-l incerc pretul fiind rezonabil pentru teste, daca imi amintesc bine cca 25 lei. In primul rand nu am nimerit culoarea, desi sigur gaseam una potrivita fiindca nu eram bronzata caz in care nu am ce alege din paletele acestui brand. Nu am fost singura ci cu o prietena pe care chiar am rugat-o sa il priveasca langa fereastra (cred ca daca ieseam afara faceau apoplexie vanzatoarele care te fac sa iti fie jena sa testezi mai mult de 2-3 nuante si sa te gandesti mai mult de 10 min). Nu stiu cum si ce a vazut, dar l-am luat prea deschis. Am zis ca o sa-l combin cu o pudra bronzanta si va arata bine, dar din pacate problema nu era doar in privinta culorii. Textura nu mi s-a potrivit, acoperirea e light in sensul ca nu acopera aproximativ nimic dar consistenta lasa de dorit. Cel putin pe tenul meu sa-i zic mixt caruia luciul ii da de furca uneori. Este pudrat, nu se intinde bine desi hidratasem ca la carte. Se vede ca il porti si nu in sens pozitiv, nici nu vreau sa imi imaginez cum arata in soare dar langa geam eu vedeam dare si particule prafoase. L-as asemana cu accord parfait dar nu e totusi asa dezastruos si nici atat de incarcat. Nu matifiaza,ce-i drept nici nu promite, si nu ar fi avut sens sa mai pun pudra cand el deja arata rau si neuniform. Nu l-as mai cumpara, nu-i gasesc nici macar o calitate. Nu il recomand. Poate doar tenurilor de reclama,dar intrebarea ar fi cand arati perfect de ce te-ai mai chinui sa iti pui tencuiala pe fata mai ales de genul lichid pudrat.

4 comentarii:

  1. exista in lumea asta vreun fond de ten care sa iti placa?:)

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) sunt sigura ca da,dar poate nu-s asa norocoasa sa-l identific si nici nu ma cheama Gates,Ramona Gates,sa-mi permit sa cumpar si sa testez tot ce-i omeneste posibil.
    Uite,imi place textura pe baza de apa Maybelline Pure Makeup ca si consistenta,senzatie la purtare,si naturalete.Dar acoperirea nu e spectaculoasa,insa prefer mai putina acoperire si un efect mai "uman".Sa nu par tencuita.Pacat ca mi se termina si nu se mai fabrica.
    Daca mi-as permite am o vaga banuiala ca mi-ar placea YSL.
    Intre timp,dau cateva stelute azi pentru L'Oreal Matte Morphose de care ma tot minunez in ultimele zile.Sper sa nu imi faca musafiri in piele caci il desfiintez,si asa mi-am calcat pe suflet sa laud un L'Oreal.:))

    RăspundețiȘtergere
  3. cum il pot achizitiona?:)

    RăspundețiȘtergere
  4. pai e pe toate drumurile...nu mai stiu cat s-a facut ca nu m-am mai uitat la preturi de cand l-am luat :) Astia au devenit cam nesimtiti cu preturile, de ex Dream Matte Mousse l-am vazut cu 55 lei. Cum naiba sa dau 55 lei pe un Maybelline???
    Oricum, pe al meu l-am facut cadou la scurt timp - unei verisoare careia i-a placut, insa ea avea tenul flawless, curat, fara pori. Banuiesc ca orice fdt se intindea la fel de bine la ea dar daca i s-a parut asa wow i l-am dat fara sa clipesc :)

    RăspundețiȘtergere