Translate

joi, 26 noiembrie 2009

Fond de ten Renew&Lift RIMMEL


Costa cca 27-30 lei. Din start recunosc ca am facut o greseala nepermisa cuiva care are pretentia ca se pricepe cat de cat la cosmetice, pentru ca am ales un produs inadecvat tenului meu tanar. Singura mea motivatie este ca vara aceasta m-am bronzat asa tare incat nu numai ca nu mi se mai potriveau cele pe care le aveam dar nici nu reuseam sa-mi cumpar unul nou neexistand nimic suficient de inchis la maybelline, l'oreal, astor. Mai ramanea rimmel, dar la gamele potrivite tenului meu iarasi nuantele erau prea deschise si acesta a fost singurul suficient de inchis.
Scopul lui este sa "intoarca timpul, aratand mai tanara cu cel putin 8 ani in 12 zile". Contine peptide si ceramide care sa regenereze si intineresca tenul matur, si SPF15. Ok, punct. Singurele riduri pe care le am sunt cele naso-labiale, si foarte fine la coltul ochilor care insa nu se observa decat in cazul unui machiaj prost sau prea incarcat. Ei bine acest fond de ten nu numai ca nu le-a diminuat,nici nu ma asteptam, dar le-a si accentuat, cel putin vizual si cel putin pe moment. Se strangea pur simplu in ele incat si cel mai fin devenea vizibil, tenul parea imbacsit si obosit. Adica, contrar reclamei, imbatranit.
Al doilea minus este textura. Asemanatoare l'oreal accord parfait. Nu stiu cum ar trebui sa fie un fond de ten antirid dar ma gandesc ca in nici un caz lichid pudrat. Majoritatea tenurilor ridate sunt cele uscate, ori imaginati-va ce inseamna pudra in asa conditii. Contine un fel de particule, nu stiu daca sidefate, oricum ceva care sclipeste si da un aspect de lucios care pe mine m-a oripilat. Am nevoie de matifiere in zona T mai ales vara. Cand porti fond de ten pielea se ingrasa mai repede dar renew&lift dupa jumatate de ora vara arata uns, asa ceva nu este normal. Lucea ingrozitor oricata pudra ai fi pus, sa nu mai zic ca fiind si asa textura grea cand mai puneam si pudra arata ca o masca si il simteam imbacsit. Da, acoperea, era si normal la cat de gros era chiar si un singur strat, dar mai bine ma lipseam de asa acoperire daca asta insemna sa arat ca beculetul si sa-mi cultiv epiderma cu bomba de chimicale. Nu era special pentru matifiere dar macar sa imi fi lasat pielea asa cum era nu sa ii inrautateasca aspectul. Suna dur, dar este scarbos de-a dreptul. Tencuiala lucitoare il descrie perfect. Pata ingrozitor hainele, mainile, nuanta se inchidea dupa un timp(am avut warm honey) si mai si continea un pigment caramiziu cand bronzul meu era departe de asa ceva. Curge, se strange, luceste, nu l-as mai folosi nici platita. Nu l-as recomanda nimanui, mi s-a parut incredibil de prost. Nici renew, nici lift, nici nimic. Stimulator de sebum concomitent cu descuamare, asta da. Who needs that???!!!

4 comentarii:

  1. L'oreal Renewal Lash Serum unde pot gasi?

    RăspundețiȘtergere
  2. "Hey, this serum was JUST released in the United States. I was surprised there was no information where you are because L'Oreal's approach was quite the opposite in the United States. There are huge displays in all the the drug-stores and the serum comes in a cardboard package with instructions. It says in the instructions that you use the applicator to only apply the serum to the base of your lashes twice a day."-postul e de acum o saptamana,eu nu stiam despre acest produs.Asa ca in nici un caz in Romania,poate nici nu-l vor aduce.Eventual il comanzi pe ebay.Imi pare rau ca nu te pot ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. ii prea bun fondu de ten :) daca tie nu ti`a facut bine la ten nu inseamna ca este el naspa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea, un blog = experienta personala, e de la sine inteles ca e 100% subiectiv. La fel pot sa zic si eu, "e prea naspa fondul de ten, daca tie ti-a priit nu inseamna ca e bun". :) Evident ca nu suntem toate construite la fel si nici efectele nu vor fi identice, eu spun doar ce parere mi-a facut mie, fiecare e liber sa-si cumpere si testeze ce doreste.
    Nu sunt singura care l-a gasit prost, dupa cum pentru altele a fost foarte bun probabil.

    RăspundețiȘtergere