Translate

miercuri, 25 noiembrie 2009

Gloss Diorific Plastic Shine Christian DIOR
















Pretul pe strawberrynet este de cca 25 $. Mi-a luat ceva sa gasesc o fotografie pentru ca este un produs dintr-o colectie veche, acum vedeta fiind Addict Ultra Gloss. Nu stiu daca mai exista in Romania. Il am de ceva timp si nu ma indur sa il arunc, nu l-am consumat nici macar jumatate pentru ca din cauza nuantei gasesc rar ocazii sa il port. Nu l-am luat din magazin ci adus de afara vesnicul inconvenient fiind paleta redusa din care poti alege. In plus la vremea respectiva credeam ca mi se potrivesc tonurile de maro-ruginiu si totul de la ruj la gloss se incadra acolo. Asa ca m-am ales cu nuanta din imagine, in culoarea ciocolatei. Este mult prea inchis si intens pentru un machiaj natural si il dau mai mult la evenimente mai speciale seara sau cand vreau sa am un machiaj puternic pentru fotografii. Textura este ultra cremoasa si se intinde perfect chiar si cu o cantitate minima. E suficient sa pui un punct pe mijlocul buzelor si apoi sa il intinzi cu buretelul sau chiar cu varful degetelor atunci cand vrei sa ii scazi intensitatea. Nu contine sidef ci un fel de particule sclipitoare care ii dau un luciu incredibil, aspectul este unul de oglinda, de buze ude, dar fara inconvnientul glossurilor lichide care migreaza si se strang inestetic. Rezista mult si nu se diminueaza dupa aplicare, cat timp nu mananci arata la fel de bine. Probabil ca are particule care reflecta lumina si dau senzatia de volum, eu oricum am buze pline deci acest efect a fost un bonus, dar nu este de neglijat. Nu si-a modificat nici textura si nici mirosul. este inutila aplicarea oricarui alt luciu peste fiind mai mult decat suficient. Aplicatorul este moale si fin, ambalajul estetic. Singurele inconveniente ar fi pretul mare, combatut prin achizitionarea de pe strawbwerry sau alte site-uri cu oferte, si in cazul meu, nuanta prea inchisa. Daca l-as avea in tonuri de zmeura sigur nu l-as mai lasa din mana. E totusi cam fabulos pentru zi mai ales daca in rest nu te machiezi deloc. Cere o tinuta mai elaborata, e prea pretios ca sa il port nude in blugi si tricou si cu parul prins intr-o banala coada de cal dar asta tine doar de mania mea de a nu strica farmecul produsului si nu de aspect si efecte.

Un comentariu: