Translate

miercuri, 25 noiembrie 2009

Hypnose LANCOME


"Hypnose este un parfum insorit, lemnos, oriental. Parfumul are la baza floarea pasiunii care creeaza o aura feminina delicata si pasionata; vanilia care confera pielii o aroma calda si cremoasa; vetiverul combinat cu flori albe de iasomie da parfumului care confera parfumului profunzime si senzualitate." Cam asta spune reclama, dar eu mereu o percep in felul meu. L-am purtat vara trecuta si inca mai pastrez sticluta. De fapt le pastrez pe toate si mai iau si de la altii fiindca le colectionez in speranta ca intr-o zi am sa gasesc o modalitate potrivita de a le expune in aranjamentul camerei. Am vazut candva in Elle un reportaj deco cu Romanita Iovan si casa ei fabulos decorata cu mobilier stil vechi si materiale grele si pretioase. Mi-a atras atentia masa de toaleta pictata manual, cu oglinda mare si aspect vintage. Acolo imi imaginam eu comorile insirate chiar daca nu prea mai poate fi vorba de sticle cu pompita asa cum erau in scenariul meu perfect. Hypnose nu este un parfum tare si nu il percep drept hipnotizant. Este dulceag, ametitor, dar intr-un fel light si delicat. Nu iti simti pleapele grele in prezenta lui si nici nu trezeste pasiuni. Miroase bine dar fara a fi special, nu il pot delimita. Il vad si la o pustoaica cu blugi rupti, tatuaje si tunsoare pixie, dar si la o femme fatale aranjata pana la ultima cuta, imbracata office, machiata si coafata impecabil. Pentru mine un parfum special trebuie sa imi aminteasca ceva, daca l-am mai avut, sau daca e nou sa imi contureze o anume imagine. Nu stiu, sa ma duca cu gandul la piele aramie, nisip incins si gust sarat de apa de mare...sau poate la o baie arabeasca cu marmura neagra si petale de trandafir...ori la mirosul lasat de o ploaie rece si torentiala de vara. Parfumul acesta nu mi-a spus nimic diferit de un alt parfum oriental desi il gasesc atragator. Nu este greu de purtat pentru ca nu iti diminueaza si nici exacerbeaza nici personalitatea si nici trairile. Nu schimba nimic. Nu simt ca purtandu-l pot declansa emotii si nici intoarce capete. E prea delicat si comun. L-as purta oricand dar nu il caut in mod special, e parfumul oricui.

2 comentarii:

  1. Doamne cata dreptate ai...eu l-amcumparat fara sa stiu cum miroase,ghidandu-ma strict dupa descrierea lui pe internet.Crede-ma ca il percep exact ca tine si oarecum am fost dezamagita.E dragut,dar atat.Ma bucur ca te-am descoperit si ca mai exista persoane care sa gandeasca la fel ca mine.Pupici! Corina din Timisoara

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand e vorba de parfumuri subiectivismul e mai operativ ca oricand,daca la farduri mai ai sanse sa evaluezi si eventual sa semnalezi cateva caracteristici cu mari sanse de a se aplica tuturor,aici e cam imposibil sa descrii general valabil.Adica poti spune ca-i dulce,floral sau lemnos,oriental sau fresh...dar cam atat.Restul depinde de pielea fiecareia,caci e stiut ca influenteaza mirosul,de preferinte,personalitate,si chiar de bagajul emotional.Nu prea imi permit experimente caci pretul lor nu-i deloc neglijabil,stiu de vreau asa incat de cele mai multe ori merg pe specificul caselor.De-a lungul timpului am concluzionat ca arome tari si halucinante se regasesc in aproximativ orice Mugler,Gaultier,Trussardi,Chopard.Astea-s singurele pe care m-as incumeta sa le comand fara sa le testez.

    RăspundețiȘtergere