Translate

vineri, 27 noiembrie 2009

Intaritor de unghii cu vitamina B5 FARMEC



Nu am avut niciodata unghii frumoase, probabil si din cauza carentelor alimentare, inca din copilarie refuzand sa mananc normal din cauza obsesiei pentru silueta. De-a lungul timpului am incercat diverse tratamente pentru unghii si par, o imbunatatire a conditiei acestora obtinandu-se doar pe timpul curelor ca ulterior sa cada/sa se exfolieze mai tare. Ca sa recupereze, probabil.
Unghiile mele sunt de felul lor fragile si nu au o culoare sanatoasa chiar daca multi ani nu am purtat oja si nu a fost nevoie de dizolvant, deci nu inteleg ce anume le afecta culoarea. Asa ca atunci cand a inceput sa ma preocupe aranjarea lor am preferat sa le port scurte si date cu lacuite incolor. Apoi am vazut la o colega niste unghii lungi cu un french impecabil, in forma patrata. I le-am complimentat si mi-a spus sa caut intaritorul de la Farmec cu B5, care statea la baza manichiurii ei. M-am gandit ca depinde si de genetica, dar am zis sa incerc totusi. Costa 4 lei si se prezinta sub forma unui lichid care prin uscare dispare, nu este ca un lac. incolor. In prima saptamana trebuie aplicat pe unghia curata zi de zi, fara a mai aplica altceva peste. Dupa acest interval se foloseste 1-2 ori pe saptamana pentru intretinere. Am fost uimita inca de la prima intrebuinare, imediat s-au intarit si partea crescuta putin a capatat o culoare alba desi la mine de obicei acea zona e mai galbena dand aspectul de murdar cand nu port oja. De atunci nu am mai avut problema cu exfolierea, inainte fiind foarte suparatoare. Mi se luau foite, si nu un singur strat. Nu aveam probleme cu ruperea, dar exfoliindu-se continuu se scurtau sau ma obligau sa le tai. Mi-au crescut mult mai repede decat de obicei si mai tari. In scurt timp ajunsesem sa primesc complimente si sa fiu suspectata ca am gel, le taiam des pentru ca ajungeam rapid sa nu mai pot tasta din cauza noilor dimensiuni. Fotografia este din acea perioada, modelul a fost o toana de moment. Atat mi-a trecut prin cap, nu am imaginatie si nici dexteritate la unghii si par. De doi ani nu imi lipseste din trusa si ma dau de fiecare data cand imi fac manichiura. Produsul a fost excelent numai ca in prezent am o mica problema. Din cauza ca se intareau prea tare, se spargeau. Devenisera ca portelanul, daca ma loveam de ceva nu se dadeau peste cap ci se reteza u total de la un capat la altul si din pacate nu de unde creste normal ci de mai sus. Cel mai adesea mi le loveam la volan sau cand trageam de portiera la repezeala. Acum nu mai dau pe toata unghia ci numai pe partea crescuta, mai spre varf, pentru a nu se exfolia. In plus, unghiile mele nu cresc patrate ci ovale si intarindu-se asa tare au capatat aspect de lingurita cu marginile mult aduse. Nu-mi mai cresc asa repede, le am lungi dar in nici un caz ca in primul an de tratament. Poate ca s-au obisnuit cu Farmec-ul si nu mai reactioneaza. Oricum, am incercat sa il opresc si nu a fost bine exfolierea revenind. Nu ma pot lipsi de el, cel putin pana gasesc altceva bun. Daca nu le-ar face asa tari ar fi perfect.

18 comentarii:

  1. sa-mi spui cum ti-a mers, eu nu ma hotarasc sa renunt la el si sa testez altul desi ma tenta si Favisan.

    RăspundețiȘtergere
  2. In legatura cu faptul ca ti le intareste, eu la jumatate de ora dupa ce aplic Farmec le masez cu o crema de maini sau cu ulei de masline, pentru a le reda elasticitatea - are efect garantat ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. de unde pot sa fac rost de el?

    RăspundețiȘtergere
  4. Real,Billa,Kaufland si probabil si alte supermarketuri cu raion cosmetic cat de cat aprovizionat,si farmacii.Eu il iau mereu din Real,nu stiu de unde esti si daca au aceeasi organizare peste tot in tara dar in cel din Craiova se gaseste vis-a-vis de vopseaua de par.

    RăspundețiȘtergere
  5. sunt din Bucuresti. merci mult pt informatie. chiar cautam ceva pt unghii. nu stiu ce sa mai fac cu ele..se rup imediat. :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Atunci ai sigur mai multe optiuni caci sunt infinit mai multe hypermarketuri,ma gandesc ca-s mai la indemana decat sa il cauti in ditamai parfumeria.Oricum,sa tii cont de sfaturile din comentariile de mai sus.Initial probabil ti se va parea wow pentru ca le intareste foarte repede,eu dupa saptamana de aplicat zilnic deja le avea tari si crede-ma ca aveam genul de unghii foita pe care le indoiam cum voiam.Era poate o parte buna caci insemna flexibilitate,ce m-a incantat mai mult a fost stoparea exfolierii lor.Dar eu nu m-am gandit sa aplic crema sau ulei dupa folosirea lui si dupa cateva luni au inceput problemele.Daca le loveam de ceva,sareau ca retezate.Portelan.
    La mine de exemplu devenise ineficient la un moment dat,dar asta pentru ca l-am folosit indelung,aproape 2 ani adunat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumos modelul! Si eu folosesc aceasta lotiune, dar la mine nu a avit acest efect wow, ci doar mi-a oprit exfolierea. Eu am patul unghial mic, unghiile subtiri gen foita si se mai si exfoliau pe deasupra. Tot tacamul. Nu se mai exfoliaza datorita acestei lotiuni si s-au intarit putin. De 2 luni am descoperit tratamentele de la Evelin (daca le iei din Buc sunt 5 lei, daca le iei dintr-un magazin de la tine din oras sunt vreo 7.5 lei-cam atat sunt la mine, iar pe net 10). Tratamentul acesta mi le-a intarit dar nu pana la efectul de portelan (exemplu: am incercat sa imi sui bagajul pe raftul de sus in tren si mi-am scapat bagajul peste unghiile de la mana stanga- am simtit cand s-au dat peste cap si cutoate acestea unghiile mele nu s-au rupt). Il recomand tuturor celor care au probleme cu unghiile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, dar de la Eveline ce fel de tratament?.. nu stii cum se numeste, sau o poza cu el? :D
      Si eu am aceeasi problema cu unghiile, subtiri, si se exfoliazaa. :(
      dar vreau sa incerc si de la farmec si de la eveline. multumesc si foarte bun articolul!

      Ștergere
  8. Multumesc pentru sugestie, chiar am nevoie fiindca b5 nu mai functioneaza si nu-mi mai cresc, se rup constant cam din acelasi loc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Anonim, eu nu cunosc intaritorul de la Evelin dar am folosit Farmec atatia ani (cu pauze, bineinteles) incat acum nu mai are niciun efect in cazul meu. Unghiile de la degetele mari si aratatorul de la dreapta imi fac probleme mereu, plesnesc pe margine din acelasi loc si se si exfoliaza continuu incat tot timpul sunt mai scurte decat celelalte. Le scurtez si le pilesc sa scap de partea "bolnava" si se fac la loc. :(
    Am vazut ca fetele laudau mai nou intaritorul cu calciu de la Orchidee sau cam asa. Daca stii ojele alea ieftine, le vad des prin magazine. O sa caut intaritorul lor.
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. Cu putin noroc fiindca nu sunt pasionata si nu ma pricep, habar nu aveam ca exista oje speciale cu ac in capat. Asa ca am "pictat" cu acul de cusut (cel mai mare gasit prin casa), luam cu el de pe pensula ojei si incercam sa desenez. Toate culorile erau Farmasi. Am pus un punct in mijloc si apoi am trasat dungi ca niste raza cu mai multe nuante. Cum acul nu are precizie, de asta au iesit diferite inclusiv ca grosime. La final am dat cu lac cu sclipici doar pe "floarea" rezultata.

      Ștergere
    2. Multumesc mult.Oricum sunt foarte frumose:*.Aaa...si inca ceva,scuze ca te deranjez din nou.Am inceput si eu sa folosesc intarirorul de la farmec b5 si as vrea sa.mi spui te rog in prima saptamana in care sa da zilnic,tu de cate ori de dadeai pe zi?

      Ștergere
    3. N-ai pentru ce, nu-i niciun deranj. :)
      Imi dadeam si de 2 ori pe zi, pentru ca eram foarte entuziasmata ca le-am simtit repede mai tari. Si mi se pareau si mai albe ori eu mereu le-am avut nativ cu o culoare cam bolnavicioasa. Ai grija la cuticule (margini, in cazul meu caci nu am bordurile alea), le usuca rau si in prima faza s-ar putea sa te usture si sa faci rani. Si inca ceva, daca ai si poti da-le cu un ulei la ceva timp dupa ce se usuca Farmec pentru ca altfel se intaresc prea rau si isi pierd flexibilitatea. Gen le-ai lovit, s-au retezat imediat. Toata ziua le stricam in portiera masinii, erau si foarte lungi ce-i drept.
      Din pacate pe mine nu ma mai ajuta, l-am folosit prea mult timp. Dar cel putin in primele luni cresteau unghiile in prostie, niciodata nu le avusesem asa lungi si tari. Inca mai am si mai dau cu el dar foarte rar.

      Ștergere
  11. Ai putea sa-l incerci..i-au imbunatatit formula! Pacat ca nu mai scrii pe blog,imi placea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pt apreciere, si pt pont. Chiar o sa il iau, ma gandesc ca facand o pauza atat de mare nu se mai pune problema sa fiu imuna la beneficiile lui. Am unghiile praf, nu-mi mai cresc, iar aceleasi cateva se rup continuu.

      Ștergere
    2. La mine chiar functioneaza..astept rezultatele, o noua postare!

      Ștergere