Translate

marți, 24 noiembrie 2009

Masca astringenta cu salvie si merisor COSMETIC PLANT


Dupa cum spune si denumirea, este destinata tenului mixt sau gras. Pretul este cca 7 lei la plafar. In mod sigur nu as recomanda-o unui ten cu tendinte de uscare pentru ca efectul astringent este destul de puternic. Aplicata pe ten arata asemenea unei masti cu argila, chiar are si caolin in compozitie, insa ingredientele-minune promise sunt salvia si extractul de merisor, cu proprieteti antibacteriene si cicatrizante. Acum eu nu imi pot da cu parerea cum se comporta pe un ten cu probleme serioase, daca usuca pustulele, fiindca nu am asa ceva. Observand efectul de micsorare temporara a porilor,as spune ca da. Mi-a placut mult masca si am sa o mai cumpar, dupa o curatare adecvata si aplicarea ei tenul arata foarte bine. Porii sunt curati si diminuati optic, evident nu definitiv. Pielea e neteda si are luciul acela discret al epidermei sanatoase si tonifiate. Insa strange putin, de aceea nu am putut aplica fond de ten, nu o recomand daca iesi din casa intr-o ora si trebuie sa te machiezi rapid. Este perfecta pentru cand ai timp de rasfat sau pentru serile cand nu mai iesi. Chiar nu am ce sa-i reprosez in afara tendintei imediate si temporare de "strangere".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu