Translate

marți, 24 noiembrie 2009

Masca purificatoare cu aloe si ceai verde FARMEC


Este primul produs cu care am facut cunostinta din gama aloe si ceai verde. Nu am citit niciodata compozitia dar nu ma indoiesc ca nu e lipsita de parabeni, mi-am manifestat deja aversiunea fata de Farmec si toleranta exclusiv pentru aceasta gama. Pretul este de 1,5 lei pliculetul, si dupa ce am avut intamplator unul am luat din supermarket cutia cu 10 plicuri desi nu aveam chef de o asemenea cantitate fiindca nu eram sigura daca o sa-mi placa pe termen lung. O prima nemultumire ar fi legata de ambalare, continutul unui plic este prea mare pentru a fi epuizat dintr-o utilizare, mie imi ajungea cam pentru 3 aplicari. Insa plicul nu poate fi etansat si nici nu este o pudra, incat ma speria reutilizarea cremei ramase de teama sa nu oxideze sau sa nu fie neigienica si trebuia sa o arunc. Deasemenea,asemenea fluidului hidratant, imediat dupa aplicare ma patam putin desi posibil ca unul din ingredientele astringente sa fie prea agresiv si sa dauneze in timp tenurilor foarte sensibile. Tenul ramanea curat si neted, porii micsorati. Nu cred ca este potrivita pentru pustule,am observat ca daca am avut intamplator asa ceva sau vreo iritatie daca puneam argila pura efectul era de calmare si strangere,uscare rapida, ori atunci cand am pus putin din aceasta masca efectul a fost 0, in nici un caz calmant. Am o oarecare convingere ca nu ar trebui folosita de cele cu tenul cu probleme mari si inrosire dar nu ma pot pronunta decisiv fiindca nu am avut cum sa testez cum s-ar comporta in asa conditii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu