Translate

marți, 24 noiembrie 2009

Pudra pulbere AVON


Nu am mai avut-o de ceva timp si cum ei tot schimba formule,ambalaje si denumiri nu stiu daca e aceeasi pe care o poti gasi astazi in cataloage. A fost printre primele care mi-au cazut in mana si am avut-o cred ca de 3 ori in decursul anilor. Observ pe net ca e cca 40 lei si azi nu as mai da atat pe ea fiindca exista multe alte variante mai bune la acelasi pret. Insa la momentul respectiv pretul era unul bun fata de l'oreal sau max factor de exemplu. Textura era placuta, matasoasa, se aplica uniform si aspectul nu era prafuit. Nu mai retin peste ce fond de ten o puneam, cred ca am avut tot avon dar la ultima cutie sigur foloseam seamless de la max factor, si se comporta bine in sensul ca matifia si facea priza cu fondul incat aspectul nu era de masca. Arata bine si singura, acoperire decenta si aspect natural. Acum nu stiu ce sa zic despre compozitie,la vremea respectiva nu se facea tam-tam pe parabeni si minerale deci ma gandesc ca are destule componente neprietenoase insa nu am observat sa imi afecteze tenul in vreun fel. Nu isi schimba culoarea din cauza sebumului dar era problema cu nuantele nefiind decat doua si nici una din ele nu se potrivea pe un ten mai aramiu deci vara era exclus sa o mai folosesc. Nu este un produs de exceptie dar este un produs bun si nici nu prea ai de unde alege varianta pulbere, la maybelline nu exista, cred ca nici la max factor, iar rimmel si seventeen au numai nuante foarte deschise potrivite tenurilo albe. Mai ramane l'oreal si avand in vedere ca pretul e cam acelasi as opta pentru cea din urma, translucida si cu vitamina C. Nu m-am uitat la nuante insa sunt sigura ca au mai mult de 2. Remarcele au fost facute doar comparativ cu alte pudre de drugstore, nu imi permit sa afirm ca ar face fata competitiei cu cele high class fiindca pana acum nu am avut niciuna pulbere din aceasta categorie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu