Translate

marți, 24 noiembrie 2009

Rimel Longitude L'OREAL

Review-ul poate ca e tardiv fiindca produsul nu mai este dispobil in Romania, insa pentru ca mi-a placut mult am sa vorbesc totusi despre el. La vremea achizitionarii a fost scump, cred ca am dat cca 35 lei acum 7-8 ani. Nu am avut varianta din imagine ci pe cea cu ambalaj albastru, waterproof. De regula nu imi plac rimelurile pentru alungire pentru ca implica tehnica pentru a le imbraca si aseza frumos, si nici aplicarea nu e foarte rapida. Din comoditate si pentru ca imi place aspectul dramatic cumpar mereu doar pentru volum, cu perie mare, care se aplica usor si arata bine dintr-un singur strat. Nu pot sta jumatate de ora sa-mi pictez genele, nu am atata rabdare si nici nu as vrea sa am 5 straturi si sa imi fac 5 gene mari si late. Acest rimel a fost diferit de cele din categoria lui. Desi destinat alungirii, nu potenta acest efect in detrimentul volumului. Genele nu pareau rare si subtiri asa cum mi se mai intamplase cu alte marci. Imi placea ca arata deosebit chiar si fara sa am creion si fard, ochii erau perfect conturati incat de multe ori ma fardam desi nu ieseam din casa, numai ca sa ma privesc in oglinda. Am fost dependenta de el chiar daca ar fi trebuit sa aleg varianta normala. Nu mi-au cazut genele desi nu aveam demachiant special pentru waterproof si de multe ori nu reuseam sa il indepartez complet. M-a tinut cateva luni bune si l-as mai cumpara oricand as avea ocazia, singura varianta fiind insa sa il iau de pe net sau sa mi-l aduca cineva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu