Translate

marți, 24 noiembrie 2009

Rimel Volum' Express Turbo Boost MAYBELLINE


Mi-a placut, desi am o reticenta fata de rimelurile maybelline din motive pe care le-am mai spus. Iarasi am ales varianta waterproof, care spre deosebire de l'oreal longitude nu a fost o alegere fericita pentru ca in maxim 2 luni era bun de aruncat devenind prea uscat si nemaiavand acelasi efect rapid si spectaculos de plump-are a genelor. In primul rand imi placea periuta voluminoasa care imbraca genele perfect de la primul strat fara sa fie nevoie sa insist si sa incarc inutil. Se aseza uniform, fara neregularitati, mai putin spre final cand se ingrosa si aderenta nu mai era aceeasi. Gene imi mai cadeau, dar asta cred ca din cauza mea fiindca nu foloseam un demachiant potrivit si nu il indepartam complet, insa nu alarmant. Ochii nu ma usturau decat daca imi intra in ei, si nici nu se inroseau prin simpla purtare. Arata bine si fara orice alt machiaj iar diferenta intre genele naturale si cele fardate era considerabila in privinta volumului si culorii. Cred totusi ca au tendinta de a pune un pigment de negru foarte puternic si de aici eventualele iritatii. Este un produs bun care face ceea ce promite, peste medie, dar nu exceptional. In categoria lui de pret,25 lei, l-as alege in detrimentul altora.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu