Translate

marți, 24 noiembrie 2009

Rimel Volume Flash RIMMEL


Printre ultimele rimeluri folosite si pe care le-am achizitionat de mai multe ori. Am avut 3 tuburi, atat cu periuta normala cat si curbata. Pretul e mic, cca 16 lei iar efectul e unul decent raportat la marca si pret. Da volum, insa necesita o aplicare atenta pentru ca fie am avut eu ghinion de fiecare data fie consistenta lasa de dorit. Nu se intinde uniform incat genele nu se aranjeaza bine si mi se intampla sa imi stea in toate directiile si nu la acelasi nivel. Insistam cu periuta stersa pana le dadeam aspectul dorit fiindca nu e potrivit pentru mai multe straturi textura fiind cam vascoasa. Efectul nu e "wow" fara eyeliner fiindca nu le alungeste deloc ci doar par mai dese. Daca ar fi sa-l compar cu maybelline turbo boost ar pierde atat la forma si calitatea periutei cat si la consistenta.O textura mai fina si mai subtire este de preferat atunci cand nu ai genele uniforme si arcuite si trebuie sa le faci sa stea intr-un anume fel neavand timpul necesar daca mascara se usuca si intareste prea repede. Nu am sa-l mai cumpar pe acesta, ma tenta varianta noua Max Volume Flash insa review-urile nu sunt spectaculoase si chiar nu-mi mai doresc un produs multumitor ci unul impresionant. Asa cum se spune ca nuanta potrivita de ruj e cea care te face sa arati bine nemachiata, tot asa si rimelul meu perfect este cel care imi face privire patrunzatoare de unul singur.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu