Translate

marți, 24 noiembrie 2009

Rimel Volumissime L'OREAL


Am avut doua tuburi, unul cumparat propriu-zis din magazin iar celalalt cadou la beau-monde acum cateva luni. Nu mai stiu pretul, cred ca undeva la 35 lei. Dubios sau nu, cel din revista nu avea nimic in comun cu cel din parfumerie. Daca primul m-a impresionat, al doilea a fost o baie de culoare si cam atat. Zero volum, alungire nici atat, genele pareau rare si subtiri. Nu il pot folosi cat timp nu face absolut nimic si cred ca genelor mele le e mai bine naturale cu efect 0 decat incarcate de chimicale cu efect 0. Situatia se schimba insa cu cel original. Volumul exista, nu chiar de 4 ori, dar oricum suficient incat sa fie o schimbare vizibila. Se aranja frumos si uniform si arata bine si in lipsa machiajului. Din pacate nu alungea dramatic asa cum imi place mie, neavand ochii intr-o culoare deosebita mi se pare ca sunt stersa si incerc sa ii evidentiez purtand chiar si smockey eyes ziua. Periuta nu mi-a placut fiindca nu e bogata si nu iese nimic spectaculos cu o singura aplicare. L-as clasifica sub cele pentru volum de la maybelline, nu stiu insa cum sunt celelalte plump mascara din gama fiindca a fost ultimul incercat in ultimii ani. Nu ma tenteaza sa-l mai cumpar fiindca nu isi face pretul putand obtine acelasi efect si cu unul de 10-15 lei. Un plus pentru ca nu mi-a iritat deloc ochii care imi lacrimeaza din orice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu