Translate

marți, 24 noiembrie 2009

Sampon revitalizant FAVISAN


Ultimul cumparat, pe care inca il mai folosesc pentru ca nu am apucat sa-mi cumpar ceva nou. Pretul este 10 lei, la plafar. L-am cumparat la recomandarea vanzatoarei dupa ce m-am plans ca cel nutritiv nu imi da volum, si mi s-a spus ca aceasta problema o are orice sampon nutritiv. Compozitia este impresionanta, 36 de plante care promit sa hraneasca, sa vitalizeze si sa regenereze firul de par. Aceasta a fost si motivul pe care l-am ales in detrimentul samponului cu nuc de la Elmiplant, pe care insa am sa il achizitionez cat de curand. Am folosit o singura sticla. Mie nu mi-a ingrasat parul mai repede decat in mod obisnuit, nu am avut probleme cu matreata si nici atat cu caderea. Curata bine scalpul, parul luceste si se aseaza frumos dar trebuie sa mentionez ca intotdeauna folosesc si masca deci nu stiu cum se comporta singur si cred ca nici nu as incerca pentru ca am parul fin si mai aspru la varfuri (deh,vopsitul...) si fara balsam sau masca ma pieptan greu si rup mai multe fire. Face spuma abundenta, culoarea este roz iar mirosul cred ca de afine. Acest aspect nu imi place, ma sperie sampoanele colorate si cu miros de fructe pentru ca ma duc cu gandul la artificial. Deasemenea, pe vremea cand foloseam sampoane din magazin constatasem ca orice sampon cu fructe imi facea matreata si le evitam total. Pot spune ca daca vedeam acest lucru la inceput nu cred ca il mai achizitionam, nu cumpar de la plafar ca sa-mi pun fondante in par si prefer sa fie cat mai sarac in artificii olfactive si estetice cu gandul ca astfel e si mai natural. Samponul face ce promite,cel putin in cazul meu,dar nu e din categoria "WOW!" si nu am sa continui cu el fiindca sunt convinsa ca se poate si mai bine.

Un comentariu:

  1. Pe mine nu m-a ajutat cu nimic, era un foarte bun degresant si atat...am rezistat 2 spalari cu el...lipsea volumul cu desavarsire, si nu numai, si mirosea oribil :D

    RăspundețiȘtergere