Translate

miercuri, 25 noiembrie 2009

Sensi ARMANI



Un alt parfum care miroase foarte bine si care nu imi declanseaza emotii. L-am incercat abia primavara asta, tarziu dupa momentul aparitiei, din motive teoretic stupide. Primul ar fi ca nu imi place numele. Ce poveste spune "sensi"? Parfumurile mele chopard au intotdeauna o poveste frumoasa si detaliata, fie ca e vorba despre rezonanta numelui unui loc special sau de o legenda. Ma uit la sticla, citesc numele si povestea si vad armonia dintre ele. Numele e prea simplu, ca si sticla de altfel, probabil asta fiind si ideea. Femeia oricare ar fi ea, de orice varsta, religie, culoare, rasa, ideologie. Ceea ce nu mi se pare in regula, nu are identitate. Cum poti sa spui ca o brazilianca incredibil de senzuala si temperamentala il va purta la fel ca o suedeza livida si rigida? In primul caz va arde amestecat in sangre caliente, in al doilea va fi o mireasma dulce suprapusa personalitatii si aspectului sters nefacand in veci priza cu aceastea ci mascandu-le conservatorismul si inertia cu o falsa feminitate. Kaffir lime, iasomie, benzoin, orz, palisandru, vanilie. Aroma e persistenta, dar nu foarte puternica. E prea fin pentru un temperament vulcanic dar in nici un caz discret. Atrage dar nu mentine interesul, nu "imbata". Poate ca secretul lui consta tocmai in faptul ca pentru a-i trai efectul trebuie sa fii suficient de aproape. Cateodata ai nevoie de aroma ca declansator al apropierii si nu invers si atunci pentru mine nu este unul potrivit. Nu il vad nici macar ca pe o prelungire a personalitatii, nu este suficient de tare si nu ma refer aici la concentratie, ci ca pe cel mult un accesoriu nedefinitoriu. Nu m-am simtit speciala cand l-am avut, si nu m-a dus cu gandul la nimic. E curat, rafinat...si cam atat.
Un alt motiv stupid pentru care nu ma tentase niciodata pana sa il primesc cadou a fost brandul. Urasc propaganda si uniformele si am prostul obicei sa resping produsele intens promovate pentru ca le vad apartinand tuturor. Nu cred ca a fost revista pe care sa o rasfoiesc cand a aparut si sa nu ma lovesc de reclama lui. In plus pentru mine Armani a fost mult timp egal cu Aqua di Gio care devenise scopul vietii tuturor barbatilor, de la cunoscatori cu putere fianciara pana la ultimul om din mediul rural. Fiecare avea pe acasa o sticluta, fie ea si fake.
Nu stiu daca mi l-as cumpara, ar trebui sa imi placa mult prea tare ca sa fiu motivata, dar de purtat l-as mai purta. Nu in momente speciale si nu cu un scop anume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu