Translate

marți, 26 ianuarie 2010

CLINIQUE Continuous Coverage Foundation



Nu imi apartine, l-am "imprumutat" doar pentru testare. Este evident ca nu as avea cum sa-mi cumpar zilnic cosmetice si mai ales categoria pricey, asa ca mi s-a parut o idee buna sa dau iama in portfardurile prietenelor, in limita bunului simt si standardelor de igiena.
Pretul pe site este de 21$, nu am idee cat este in magazine dar proprietara a platit 100 lei unei surse neoficiale. Cam mult,as zice eu. :)
Potrivit descrierii comerciale, este un 2in1...poate fi utilizat fie punctat, ca si concealer, fie pe intreaga fata, promitand sa acopere semne din nastere, cicatrici, pete, riduri, plusand cu SPF 15. Imi plac produsele ce combina diverse proprietati cu protectia solara, fiindca din acest punct de vedere sunt un beauty addict indisciplinat si in afara de plaja nu imi aplic niciodata creme separate cu SPF. Stiu ca am sa regret intr-o zi cand am sa constat imbatranirea pielii ca urmare a activitatii nocive a razelor solare, dar pur si simplu nu-mi vine sa imi dau cu 10 produse pe fata si ecranul solar e ultimul produs in care as investi.
Revenind la Clinique Continuous Coverage, sunt un pic nedumerita. Pe ambalaj scrie ca il poti lasa ca atare sau poti continua machiajul deasupra lui, ca si cum ar fi un "perfector". Nu imi pot imagina asa ceva, decat eventual pentru un machiaj de televiziune sau pentru fotografii. Produsul este atat de dens si are o acoperire atat de mare incat nu ai cum sa mai pui ceva peste fara sa nu arati "tencuita". Din acest punct de vedere, este cel mai bun pe care l-am testat pana acum, chiar mascheaza orice pata sau cicatrice si fara a fi necesare doua straturi. Insa aceasata proprietate este un dezavantaj atunci cand tenul nu este bine hidratat si se descuameaza, datorita densitatii oricum il intinzi greu iar efectul vizual in conditii de asperitate poate fi dezastruos. Personal ma descuamam cand l-am incercat (inca mai folosesc retin-A pana in februarie) si bineinteles ca aspectul nu a fost unul placut dar pot spune ca arata muuult mai bine decat L'Oreal Accord Parfait sau Infaillible pe acelasi ten. Textura nu este lichid pudrata ca in cazul celor din urma, dar se aseamana oarecum la aplicare.
Este ca o crema destul de "thick" (nu curge daca tii tubul deschis in jos), si nu am remarcat sa aiba ceva sidef si nici pudra nu era evidenta desi sunt ferm convinsa ca o contine. Nu luceste propriu zis, dar nici nu este un aspect mat. Oricum, nu poti obtine un aspect natural plusand cu pudra sau un alt fond de ten, ar fi prea mult. Cel putin pe tenul meu, si nici macar nu era lumina naturala asa ca nu vreau sa-mi imaginez cam cum aratam ziua. Eventual aplicat punctat, strict pe pata sau cicatrice, si apoi folosit fondul de ten uzual, pudra si restul ritualului.
Nu este oilfree, asadar posibile probleme comedogenice si luciu inestetic in special in cazul tenurilor mixte/grase. Nu se simte greu pe fata, dar in nici un caz nu are lejeritatea unei fundatii lichide si pe baza de apa. Nu m-ar incanta gandul ca imi aplic zi de zi pe fata un asa "ecran total", nu vad cum mai respira porii. Acum, ii vad utilitatea atunci cand e vorba de cicatrici sau rozacee de exemplu, cuperoza, pete pigmentare...dar pe un ten predispus la acnee clar nu il vad potrivit. Cum sa aplici ceva atat de dens ce contine uleiuri cand exact asta vrei sa combati? Pentru asta exista dermatocosmeticele, cu ingrediente prietenoase si agenti activi care sa te ajute nu doar sa acoperi ci si sa tratezi. Stiu ca nu au aceeasi acoperire, singurul apropiat fiind Toleriane, dar e mai bine sa alegi o acoperire mai usoara cu nici un efect advers decat acoperire totala cu 10 zile de recuperare. Exagerez, dar cam asta e ideea. Nu este ceva de uz zilnic pe intreaga fata, ci pentru situatii extreme ce solita masuri extreme. Insa l-as pastra clar ca sa acopar dispersat cate ceva.
Nu se ia cu apa, nu curge asa cum o fac cele lichide, se face un fel de ocluzie, devine vascos. Trebuie sa insisti bine ca sa il indepartezi complet si eficient, cred ca necesita chiar un demachiant pentru waterproof desi el in sine nu se incadreaza aici fiindca se ia totusi. As innebuni sa stau in fiecare seara 30 min doar sa-mi raschetez fata de acest fond de ten sau altul de gen.
Dureaza mult timp, se diminueaza, dar totusi ramane suficient de gros stratul. Dupa ceva timp luceste, nu mult, nu arata uleios cum arata Accord Parfait de exemplu.
Nu sunt decat 4 nuante, greu de gasit ceva perfect. Mie nu mi s-a potrivit nuanta incercata pentru ca era cea mai inchisa si eu sunt undeva la mijloc.
Acoperind atat de bine, ai nevoie de o cantitate mica asa ca va dura o vesnicie mai ales ca si concealer.
Concluzii?Nu folositi pe tenul acneic decat ocazional, cand nu aveti de ales. Sunt ferm convinsa ca ar inrautati situatia. Chiar si pe celelalte tipuri de ten nu-l recomand ca si fundatie, ci numai strict pe cicatrice/pata. Arata foarte bine, te incanta aspectul flawless, dar este totusi prea mult. Ar fi putut macar sa il faca oilfree, era logic ca in general persoanele cu tenuri problematice, care il necesita, au tenuri grase pentru ca pe acestea intervin imperfectiunile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu