Translate

joi, 9 septembrie 2010

Blush Stay Real Nivea Beaute


Nu stiu cat costa, am gasit un pret estimativ de 10,5 euro ceea ce mi se pare mult pentru un blush de 4g de la un brand prin definitie accesibil si totusi fara traditie in domeniul machiajului. Nu spun ca produsele lor nu ar fi calitative, ci doar ca le vad ca pe o extensie a marcii, nu ca pe o primordialitate, asa incat nu ma conving ca ar avea suficiente experimente si tehnologie in domeniu incat sa conceapa adevarate rasfaturi in domeniu. Pana la urma, focusul lor sunt cremele, e primul nume care imi vine in minte atunci cand ma gandesc la cea dintai crema pe care am tinut-o in mana in copilarie. Poate ca-i o prejudecata, dar nu am sa o percep niciodata ca luxurianta si banuiesc ca nici nu se doreste asta desi unele preturi spre asta tind. Acesta ar fi un prim minus, fiindca poti gasi multe alte variante superioare la acelasi pret, mai ales daca vanezi reducerile industriei cosmetice de lux online.
Nu l-am cumparat personal ci a fost parte dintr-un cadou anticipat pentru ziua mea, si doamna in cauza nu avea cum sa imi stie gusturile in ce priveste paleta coloristica. E o femeie pe care o admir pentru ca la 50 ani si 2 copii arata extraordinar, e inca foarte frumoasa si cocheta desi are venituri si preocupari normale, insa putin cam clasica in ce priveste machiajul. Dintotdeauna a purtat tonuri ruginii si bucle roscate, care ii vin intr-adevar bine acum insa pe mine nu prea ma caracterizeaza nici vizual si nici structural. Nu mi se par adecvate varstei, tenului si parului meu si chiar nu imi doresc sa arat mai matura si "cuminte" ci dimpotriva sa imi accentuez trasaturile si chiar sa le reiventez in forma cea mai convenabila.
Asadar nuanta Terracota chiar nu mi se potriveste ca si blush, caramiziul nu ma ajuta sa creez armonie cu satenul inchis si pielea bej-rose mediu. Pur si simplu stinge si "pateaza" trasaturile in loc sa le dinamizeze si improspateze, imi vin mai bine nuantele trandafirii. Partea buna e ca il pot folosi ca si bronzer sculptural, sa imi creez iluzia unui chip mai suplu prin modelarea pometilor incat sa para usor adanciti sub.
Un al doilea minus real, caci cel anterior e doar un dezavantaj pur subiectiv corectabil prin alegerea nuantei potrivite, ar fi modul de prezentare. Este adevarat ca dimensiunea il face usor de purtat si intr-un buzunar, dar ce folos caci evident ca ai nevoie si de un pamatuf cu care sa il aplici si care creste spatiul necesar depozitarii prin nevoia de a-i adauga separat asemenea ustensila. Preferam sa fie un pic mai voluminos dar sa aiba si pensula integrata, chit ca era micuta. Si nu imi place ca se deschide cam greu, daca nu as avea unghii lungi ar trebui sa insist.
Calitativ, nu ma pot exprima in termeni profesionali fiindca nu sunt o mare consumatoare de blush. Mi se pare ca arata bine doar cu tacamul complet de fond de ten si pudra, si de preferat pe un ten fara prea multe imperfectiuni. Nu imi place cum arata cand tenul incepe sa luceasca precum pomul de Craciun, parca ai fi murdara. Asa ca de cele mai multe ori ma lipsesc de el, desi stiu cat de important e in unitatea ansamblului. Imi place textura fina, matasoasa, nefiind atat de pudrat cum am mai intalnit. La cele din urma orice neatentie e fatala pentru ca e foarte usor sa aplici prea mult si sa fie prea intens, acesta e buildable fiind discret si usor sheer(desi nu am identificat sidef proeminent). Chiar trebuie sa insisti daca iti doresti sa se vada intens, dar oricum adauga culoare. Nu va ganditi ca are subtilitatea unui highlighter.
Inclin sa cred ca se consuma greu pentru ca desi l-am purtat de trei ori nici nu s-a observat interventia, atat ca s-a asprit putin suprafata.
Ce contine insa si nu mi se pare incurajator este siliconul, care sa il faca durabil. Dar orice produs care promite rezistenta vine la pachet cu posibilitatea de a contine ingrediente neprietenoase care sa usuce pielea sau sa incarce porii. Nu stiu ce sa zic despre asta, nu l-am purtat o perioada asa lunga incat sa eveluez. Chiar nu ma pot da zi de zi cu blush, nici macar nu ma machiez zilnic.
All in all, calitativ ar fi multumitor daca nu ar costa atat si ar veni si cu pamatuf. Insa nu il vad demn de wish list, nu e deosebit.

8 comentarii:

  1. Am vazut la o colega pudra compacta, luata de afara, se declara multumita. Imi povestea ca o aplica fara sa mai foloseasca fond de ten, pentru ca are ten mixt si ii matifiaza zona T.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu prefer sa ma lipsesc de fond de ten si sa aplic doar pudra,din pacate rar gasesc una care sa ma multumeasca.In primul rand pentru ca desi chiar am nevoie de matifiere extrema ma descuamez,asa ca folosind numai pudra am nevoie de gomaj excesiv de des.In al doilea rand datorita texturii,multe pudre in contact direct cu sebumul se inchid devenind caramizii si dand aspectul acela urat,patat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pretul estimativ pe care l-ai gasit e ft aproape de realitate. Am ajuns si eu la un stand Nivea si am ramas uluita de preturi. Mult prea mari pt cantitate putin si este un brand nou de cosmetice. La noi inca nici n-au ajuns ... Dar nu pot spune ca-mi lipsesc pt ca nu am facut nicio achizitie de la ei.

    Iti dai seama ce am obs prima oara: unghiile superbe!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Au ceva ani totusi,cred ca aveam 11-12 ani,adica acum vreo 15,si le vedeam in reclame pe canalele nemtesti.Dar tot nu mi se par suficient de evoluati si preocupati incat sa isi permita impunerea unor preturi ridicate,luxul cert nu se plateste deci ar ramane calitatea dar nici aici nu prezinta credibilitate.
    Cat despre unghii,stii ca nu-s ale mele...sunt tipsurile ramase de atunci cand le-am pus lungi si cu french divers colorat si glittery.Doar ca vazand dexteritatea cu care le tot lovesc pana am smuls 2 la mare,prietena mea mi le-a scurtat mult si am profitat de ocazie sa le fac french simplu.Au cam 1 luna insa si au crescut ceva,acum cand am sa le refac o sa renunt la tips cred si raman doar cu gel.Caci lungimea asta o pot atinge si natural.Ezit insa pentru ca asa tare imi placeau patrate...in ciuda gelului ale mele nu vor arata asa ci inguste.M-am uitat sub tips,tot ovale au crescut,doar ca fiind lipite de tips au fost fortate sa stea mai intinse si sa nu se mai aduca de laterale incat sa se ascuta spre varf.
    Cert e ca m-am invatat cu ele,arata bine fara sa le mai aranjezi toata ziua,sunt roz,lucioase,frech-ul pare firesc,inserat,nu stratificat...of,ce bine ar fi sa mi le permit continuu.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu am vrut sa-mi pun dar mi-a fost frica pt ca am unghiile ca din guma. Si mi-e sa nu o patesc rau.
    Da, stiam ca sunt tips-uri pt ca ti le-am admirat mai demult pe blog. Dar acest model este pe placul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Irina,multumesc.Oricat as incerca sa ma conving ca naturalul e preferabil,cel putin in cazul meu falsul arata infinit mai bine.Culoarea si forma perfecta in orice moment si fara bataie de cap.Din pacate eu nu imi permit sa imi intretin acest capriciu si chiar nu as vrea sa abuzez de bunavointa si rezervele financiare ale mamei (la tata n-as gasi intelegere nici in 1000 de ani) asa ca nu stiu cat o sa le mai am.
    Mi le-a facut o prietena venita in vacanta in tara doar 2 luni,asa ca dupa ce va pleca ar trebui sa mi le pun la salon contra cost.Si macar nu-i doar gel,am nevoie de tips ca sa fie patrate...asta inseamna 100 lei in loc de 60.Of...sa nu ne gandim la asemenea viitor urat! :))))

    RăspundețiȘtergere
  7. Subscriu, ai niste unghii perfecte!

    Cat despre Nivea nu am incercat deloc cosmeticele lor desi nu ma indoiesc ca sunt bune.

    Vreau si eu blush dar asta cand voi scapa de celalte griji... materiale, stii tu dar si cand tenul imi va reveni complet. Inca ma mai lupt...

    RăspundețiȘtergere