Translate

luni, 1 noiembrie 2010

Romanian models, pg 9 - Alina Ilie





Date of birth: June 24, 1987
Place of birth:
Hair color: brown
Eye color: blue
Height: 1,80
Chest: 83
Waist: 60
Hips: 88
Dress size: 4/34
Shoe size: 5/38



Desi imi place sa-mi inserez amprenta la nivel ideatic in orice ating si scriu, de data aceasta am sa ma rezum la a expune componentele de baza ce sustin si reliefeaza continuitatea si mai ales ascensiunea activitatii unui model international. Cu mentiunea ca mi-a fost imposibil sa localizez toate editorialele a caror protagonista a fost Alina Ilie, si poate ar trebui sa imi fac mea culpa fiindca m-am bazat exclusiv pe informatiile oferite de saint google si nu am catadicsit sa le caut in teancul de reviste colectionate candva cu ardoare. Cateva din fotografii fac parte chiar dintr-un editorial de care imi amintesc perfect, un numar vechi din Elle, probabil de mai bine de trei ani caci de atunci nu am mai cumparat glossy decat daca m-a tentat un cadou de nerefuzat.
Deasemenea, admit ca este posibil sa nu fi descoperit toate prezentarile la care a luat parte de-a lungul timpului intrucat pe forumul the Fashion Spot postarile vizau doar listele runaway 2010/2011.
Incerc sa fiu obiectiva si sa nu intru in detalii, dar tin sa concluzionez ca mi se pare o fata frumoasa dar deloc speciala nici ca aspect si nici ca expresivitate sau atitudine. Observ insa ca a patruns in multe show-uri renumite unde ma asteptam sa gasesc cu totul alte fizionomii, asa ca nu-i neg calitatile si potentialul, poate ca de data aceasta sunt prea limitata si diletanta in a privi semiotica modelului si nu sunt capabila sa vad stratificarea si valentele. N-as putea spune exact ce ma respinge, luate separat trasaturile sunt armonioase si placute privirii...numai ca ansamblul nu ma impresioneaza la nivelul la care ma astept de la un chip ales sa glorifice si omagieze taramul magic YSL pentru care am dezvoltat afinitate si fidelitate (evident, ideatic si estetic, material nu e cazul caci nu mi le permit).
Senzatiile si conceptiile mele nu-s insa etaloane, si nici nu pot minimaliza succesul de care se bucura afara. Pictorialele pot fi lejer caracterizate drept reusite, nu poti nega frumosul. Dar mai e mult pana la fascinant si arta, substanta, compozitie. As spune ca o gasesc prea accesibila, ori mie imi plac modelele cameleonice pe care sa le recunosc mai greu de la un cadru la altul, imponderabile, eterice, in niciun caz the cutie next door. Tind sa cred ca aerul jovial (zambeste mai mereu, mi se pare ciudat sa vad un model zambind pe catwalk) o lipseste de complexitate si profunzime.
Aduce mult cu Dana Rogoz cu vechiul look, si pe Dana am ajuns sa o plac abia acum cand a devenit mai rafinata si pretentioasa cu bob-ul blond( nu pot sa nu ma gandesc la Ruxandra Paruta care si-a reinventat cariera cu acelasi gest, dupa ce ani in sir avusese parul lung). Si Alinei consider ca ii vin mai bine nuantele deschise, mai ales variatia almond din editorialul Elle.
Incerc sa inchei, nu vreau sa fiu prea incisiva si sa deturnez atentia potentialilor evaluatori influentand perceptiile.

Mother agency: Etiquette (?)
Agencies: Uno Barcelona, IMG Milan, IMG Paris, IMG London, and supposedly : Next Models Paris, E Models Dusseldorf, Premiere Model Management Paris
Covers and editorials: Elle Romania October 2010(Cover + Extase a Paris editorial), GQ Italy May 2009 (Street Casting editorial), L'Officiel Maroc ,Grazia Italy

Advertisments: Fabi, Sax Fall/Winter 2010/11

Fashion shows:

Ready to wear - Autumn/Winter 2005 {Blugirl, Emporio Armani, Salvatore Ferragamo}

Ready to wear - Autumn/Winter 2006 {Valentino}

Ready to wear - Autumn/Winter 2008 {Luisa Beccaria}

Ready to wear - Spring/Summer 2009 {Christian Lacroix, Felipe Oliveira Baptista, Elie Saab, Luisa Beccaria, Alberta Ferretti}

Ready to wear - Autumn/Winter 2009 {Christian Lacroix, Giambattista Valli, Louise Goldin}

Haute Couture - Autumn/Winter 2009 {Chanel, Alexis Mabille}

Ready to wear - Spring/Summer 2010 {Vivienne Westwood Gold Label, Yves Saint Laurent, Guy Laroche, Marithe & Francois Girbaud, John Richmond, Hiroko Koshino, Haute, Mariela Burani, Roccobarocco, Dress 33, Giorgio Armani}

Ready to wear - Autumn/Winter 2010 {Sass & Bide, Louise Goldin, Blugirl, Mark Fast, Roccobarocco, Byblos, Guy Laroche, Hiroko Koshino, PPQ}

Ready to wear - Spring/Summer 2011 {Ter et Bantine, Mila Schon, Byblos, Enrico Coveri,Blugirl, Haute, John Richmond, Roccobarocco, Fisico}
























































































































































































9 comentarii:

  1. Cred ca ai dreptate. Pare mai potrivita pentru Zara&co. decat pentru Elie Saab sau YSL. Pe de alta parte, eu sunt chiar nestiutoare in domeniul asta. Oricum, buna treaba. Foarte meticuloasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Exact, e modelul de rand, cu trasaturi frumoase dar clasice, care sa atraga mase si nu public specializat si pretentios, capabil sa aspire si digere fizionomii atipice dar bogate, ce nu se dezvaluie subit si simplu.Mai degraba o vad in Bravo, Cool Girl, 20 ani(mai exista??) decat in Vogue &co.

    RăspundețiȘtergere
  3. frumusica dar comuna. vorba ta, as vedea-o mai mult ca model pt magazinele high class decat runaways. apreciez faptul ca nu e sooo skiny

    RăspundețiȘtergere
  4. Tot incerc sa gasesc pe blog vreo forma de contact, vreun email de-al tau, dar inca n-am reusit :) Lasa-mi adresa ta, sa-ti povestesc ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am 1'72 inaltime,si cand imi cumpar patofi ma uit sa nu aiba tocuri prea mari de teama sa nu par prea inalta :D .Ma gandesc si eu..la 1'80 + tocuri,cum arata mergand printre oamenii normali?Nu se simte aiurea?

    RăspundețiȘtergere
  6. aa...sory ptr problema cu postarea.Am rezolvat :D

    RăspundețiȘtergere
  7. @Lolli: am mai regasit povestea cu pagina inexistenta si pe alte bloguri,ulterior se rezolva si ma gandeam ca probabil re-posteaza fetele ca sa mearga.
    Cat despre inaltime...una din noi are probleme cu proportiile :)) Am mai discutat candva pe tema asta dar nu mai stiu pe ce blog(am gasit,http://anamaria00.blogspot.com/2010/09/complexe.html), era o imagine cu o pereche de pantofi rosii dementiali dar foarte inalti si toata lumea se plangea ca la 1,70-1,73 nu i-ar purta fiindca ar privi prea de sus :))Eu in atatia ani niciodata nu m-am gandit ca as fi inalta, ba dimpotriva,mi-as fi dorit enorm 5 cm in in plus. 1,70 mi se pare ceva comun si nu o data am fost cea mai scunda din gasca.Eu cred ca nu ai de ce sa iti faci griji, atunci o fata de 1,76 si mai mult ce sa mai zica? Niciodata nu m-as simti complexata pentru ca-s mai inalta ca restul si nici nu as renunta la bucuria de purta incaltari frumoase si inalte numai din atat,sa fii convinsa ca cei mai scunzi ca tine nu te vad ca pe o ciudatenie ci dimpotriva, si-ar dori acei centimetri in plus.Cand ies cu prietenele mai inalte ma simt ca un guguloi,bondocila :)))
    Si in plus, ca sa bifam si celalalt capitol important,baietii de azi sunt oricum foarte inalti asa ca nici din acest punct de vedere nu prea sunt probleme.Mai toti pe care ii cunosc au peste 1,80(nu ca as avea o problema cu cuplurile unde el e in inferioritate la acest aspect).
    Nu am auzit pe nimeni sa rada sau sa se uite dubios la o fata mai inalta (poate doar prin gimnaziu unde copiii inca-s rai si rad de tot ce e diferit).
    Eu mi-as pune mereu tocuri de minim 10 cm, dar pentru ca am piciorul lat si se umfla imediat nu mi-s intotdeauna si toti comozi.Chiar nu pot sa sufar balerinii, imi iau cate o pereche ca n-am ce face, imi trebuie si ceva comod, dar mi se rupe sufletul cand dau banii pe ei in loc sa iau ceva cu toc.
    Asa ca poarta linistita,e lumea plina de fete foarte inalte ce-si mai pun si zgarie-nori.:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Superficial Doll: exact, chiar si faptul ca nu-i skinny o cam exclude din proportiile si trasaturile deosebite si exclusiviste care o propun pentru o industrie unde normalul nu are ce cauta. In fotografii sa zicem ca imi place(editorialul pentru Elle e chiar de admirat), dar pe catwalk absolut deloc, e o prezenta discreta si comuna care ocupa locul atator alte modele cu adevarat speciale si expresive.Pun pariu ca a lucrat si prins bine pe tarile asiatice, recunosc fizionomia promovata acolo si nu cred ca ma insel.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Americanca : am o problema cu listele de mess incarcate de sute de necunoscuti,intotdeauna vad mess-ul ca pe agenda telefonului si ma gandesc ca as da mailul doar daca as da si numarul persoanei in cauza.Cand am avut mailul public pe facebook mai mereu primeam add fara sa am habar cine e respectivul(cel mai des era un el). Imi pare rau ca astfel cenzurez si persoane cu care mi-ar face placere sa vorbesc, dar pentru asta exista solutie pe principiul "cere si ti se va da".:)
    Imediat iti las un comm pe blogul tau, cenzura nu priveste prietenele mele virtuale asemenea tie.

    RăspundețiȘtergere