Translate

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

p2 Perfect Face Make up Base


Pana in aceasta toamna nu stiam nimic despre produsele p2, nu regasisem nicaieri recenzii sau informatii. De fapt pana sa am blogul si sa descopar miracolul numit DM nu imi spuneau mare lucru nici Manhattan, essence, Balea, Alverde. Nu ca acum as avea acces la ele, se pare ca Real Craiova trebuie sa fie mai cu mot decat celelalte, dar macar am identificat prin intermediul recenziilor destule produse de inhatat la momentul potrivit....cam jumatate de magazin eventual.
Numele mi-a intrat in aria de interese cand o prietena plecata in Germania mi-a aratat un gel liner de la ei si m-a intrebat daca mi-as dori asa ceva. I-am explicat ca nu cred ca m-as descurca sa il folosesc intrucat eu nici acum nu am invatat sa aplic tus cu pensula ci doar cu carioca, si nici pe ala prea repede si drept....stau ceva sa trag linia pentru ca o fac punctual, mai si corectez, mai pun si pe gene jumate din cantitate. Dar am continuat sa ma uit la produse, si astfel mi s-a lipit privirea de Perfect Face. Eu nu detin primere de niciun fel, nu-mi fac machiaje elaborate, nu am indemanare si talent si nici farduri serioase, asa ca nu prea le-am vazut rostul. Cu exceptia celor pentru ten, unde deja nu e un moft sa-mi doresc o baza care sa imbunatateasca aspectul pielii. Toate recenziile gasite erau in germana asa ca dupa ce mi-a citit putin din ele am dat verdictul si am primit-o cu putin inainte de Craciun alaturi de celelalte goodies a caror poza am postat-o atunci.
Ma asteptam sa fie identica cu jumatatea alba de la fondurile de ten, am de asta-vara unul de la Maybelline ce in sine nu imi place si il tineam degeaba, insa incepusem sa aplic partea alba si ma cam incantase aspectul. Ei bine, nu-i chiar asa....p2 e doar un iluminator, contine particule ce fac textura usor sheer, radiant. Maybelline e mai dens si mai "uscat", p2 e mai light. In sensul ca daca as pune pe deget si l-as tine in jos primul nu s-ar clinti iar al doilea s-ar deplasa.
Mi-as fi dorit sa imi diminueze porii dilatati si sa uniformizeze nuanta tenului, nu visam chiar sa inlocuiasca fondul de ten desi ar fi fost frumos....din pacate pentru mine nu functioneaza asa cum speram, asupra porilor nu are absolut niciun efect, si nici nu ma ajuta impotriva petelor. Nici macar nu sunt inchise, sunt pigmentatii galbui aparute in urma expunerii la soare dupa tratamentul cu retinoid, ca si cum mi-as fi pus autobronzant pe o piele flacky fara gomaj si hidratare. Baza alba Maybelline ma ajuta un pic aici, chiar am sesizat ca uniformizeaza variatiile, plus ca matifiaza. Cu silicon, probabil, imi dau seama imediat cand ma spal pe maini fiindca sapunul nu mai face spuma si nu mai adera la palme. Dar ideea e ca isi face treaba, desi asupra porilor sa zic ca nici cu asta nu am sesizat vreo diferenta memorabila.
In cazul meu, p2 Perfect Face este doar atat, un iluminator, departe de a perfectiona pielea vizual vorbind. Datorita particulelor shiny (discrete, nu esti glob de discoteca) chiar da luminozitate si "eclat", binevenite atunci cand te confrunti cu un ten tern si obosit.
Eu nu as putea purta aceasta baza ca atare, fara fond de ten, cum am ceva probleme cu sebumul nu ma prea incanta ideea sidefului dar imi place ca netezeste textural, imi pot intinde mai bine "tencuiala" colorata fara sa ma mai gandesc ca iarasi se agata in orice linie si scuama. Pentru cine nu are imperfectiuni si pori vizibili, probabil ca efectul ar fi minunat si ar putea chiar sa nu mai aplice altceva peste. Candva am avut primer-ul de la Avon si comparativ pot spune ca era mult mai bun, chiar mi-a placut si tin minte ca ieseam din casa si numai cu el cand eram mai bronzata si imi permiteam sa nu mai pun straturi.
Ingredientele sunt graitoare....dar ce pretentii sa am totusi de la un produs de cca 4 euro. Nu ma impiedic de ele cand imi place rezultatul, aici nu e cazul din pacate.
Mi-as dori sa incerc baza anti-roseata, ma gandesc ca teoretic ar trebui sa uniformizeze eficient nuanta pielii si sa acopere chiar si petele mai incapatanate. Dar pe cea in speta nu as mai lua-o, mai bine imi mai iau un fond de ten nesuferit caruia sa ii exploatez doar continutul alb.


Daca doriti o a doua opinie, Iguanitza foloseste p2 mai mereu. Recipientul ei insa e diferit. De fapt si eu tot pe cel alb pusesem ochii, dar l-am primit pe acesta.
Tinta mea e acum Avon MagiX, il vreau!

19 comentarii:

  1. Eu am incercat o mostra Avon MagiX de la o prietena si la nici un minut de la aplicare am dat fuga la baie si l-am spalat. Era ca si cum mi-as fi pus folie alimentara pe ten. Strangea ca naiba. Nu am avut timp sa ii observ efectele, am urat senzatia.

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dor mi-era de postarile tale kilometrice :D
    eu am baza de machiaj de la Oriflame (nu se vede nici o diferenta cand il folosesc) si de la Max factor albastru pentru diminuarea rosetii (pe ten in functie de cum bate lumina se vede albastru :)) dar nu acopera nici o roseata)
    vreau si eu unul care sa micsoreze porii considerabil :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mint, daca se comporta asa atunci pentru mine e un BIG NO! Nu pot folosi nimic ce strange, gen fonduri de ten pudrate cum sunt cele matifiante. Arat cakey, fainos, accentueaza orice linie si descuamare. Am nevoie de matifiere si diminuare porilor, dar daca se poate fara astringenta fiindca ca cojesc mai mereu. Ce bine ar fi daca as avea unde s-o probez sa nu dau banii degeaba.
    Cea veche chiar imi placea si nu usca deloc, dimpotriva, imi relaxa pielea si ii dadea un aspect usor dewy. Or fi schimbat formula in atatia ani, Iguanitzei ii place mult dar acum fiecare piele reactioneaza diferit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Anca, am citit de mai multe ori despre primer-ul Sephora ca ar "umple" porii....dar e cam scump, si-ar mai trebui si sa fac un drum la Bucuresti special dupa el. Stiu ca nu e cea mai buna idee sa folosesti asa ceva, siliconul din ele e uneori comedogenic si imbacseste, dar nu as abuza decat la ocazii speciale. Urasc porii, nici nu stiu cand naiba s-au dilatat pe zonele-problema...si nici nu mai visez la vreo crema minune fiindca am citit de nspe ori ca nu exista asa ceva, doar microdermo si peeling-ul mai au o sansa dar nu universal garantata.
    Fondurile de ten groase mai "lamineaza" aspectul, dar eu fix de alea nu ma pot atinge din cauza descuamarii ominiprezente oricat as hidrata. Pun lichide, si ma consolez ca macar am uniformizant nuanta....matifiere din parti, catifelare din parti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Avon Magix as vrea si eu, l-am comandat, abia asteeept. Baza de la Oriflame mi s-a parut groaznica, simteam tot timpul ca am ceva pe fata :|.

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut,
    Imi place blogul tau..si postarile tale sunt exhaustive.
    Daca iti doresti ceva care sa ajute cu porii, mie imi place foarte mult Clarins Instant smooth Perfecting touch.Eu o folosesc pentru a preveni ca anticearcanul sa intre in liniile fine de sub ochi, le relaxeaza si netezeste imediat iar machiajul sta la locul lui toata ziua. Sora mea il foloseste pentru a netezii porii.Merita macar sa incerci la un stand Clarins sau la Sephora.Poti chiar sa rogi o domnisoara sa-ti dea o mostra intru-un capacel(fac asta uneori), eu am primit una de pe makeupalley(la swap)
    Hope it helps:)
    Natasa

    RăspundețiȘtergere
  7. Claudia, abia astept sa aud cum se comporta la tine...daca spui ca Oriflame iti parea grea e clar ca si tu esti pretentioasa la acest aspect si poate imi dai opinia potrivita. Sunt persoane care se impaca bine cu orice si atunci nu ma prea pot baza pe recenziile lor, tenul meu e sensibil, capricios, cu sebum si pori dar si uscat si cu scuame. Mai nimic nu se intinde bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Natasa, multumesc pentru apreciere si pont. As fi vrut totusi ceva mai ieftin....inca nu pot aloca sume asa mari pe un produs cosmetic. Sephora nu avem in Craiova, dar Clarins da. Poate il testez la stand, macar sa stiu daca am de ce sa il pun pe wishlist. Sau daca imi place vanez oferte pe site-urile de cosmetice de afara. Mai merg uneori la...surse neoficiale, dar ei nu aduc produse mai sofisticate precum primerele si in general prefera sa aduca branduri-cliseu ca se cauta numele. Stii cum e, Chanel vrea si tanti de la colt ca a auzit ea ca-i tare, daca ii zici de Clarins se uita stramb ca la un soi de Ruby Rose :))
    Cu prima ocazie cand ajung in magazinul unde au stand incerc sa probez Instant Smooth, macar sa nu visez degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am incercat si Avon Magix si primer-ul de la Sephora si mi se pare mult mai bun cel de la Avon. In DM-urile de la noi se gasesc si produse Essence? ultima oara cand am fost nu existau, eu mi-am luat cateva produse Essence din Croatia si mi s-au parut f.ok.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ramona, o baza bunicica anti-roseata gasesti la Radiant, eu ma inteleg bine cu ea, este verde cu consistenta cremoasa, destul de asemanatoare cu cea p2 anti-roseata din foto. Nu matifiaza mai deloc (dar nici nu promite asa ceva), eu am ten mixt si ma uit si dupa asta, insa zonele de roseata le uniformizeaza. De unde am cumparat-o aveau si tester, merita macar incercata, cred ca o poti gasi la standuri cu cosmetice Seventeen/Radiant.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am uitat sa-ti zic, pretul e asemanator bazelor Sephora, 40-45 de lei.

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc pentru sugestie, Kandia. La Radiant am acces usor, trec des prin magazinul acela. Petele mele nu sunt rosii dar ma gandesc ca functional tot aceeasi sarcina o are si cu atat mai bine sa fie destinat pentru ceva si mai complicat.

    RăspundețiȘtergere
  13. Micky, cred ca nu....mie mi le-a luat din DM Germania, noi in Craiova nu avem asa ca nu am intrat niciodata intr-unul sa ma delectez eu insami cu ce-i pe acolo. Tind sa cred ca nu-s pt ca imi mai scria o tipa candva ca ea nu le-a gasit la noi si ca isi lua din Bulgaria.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ramona, stiu exact ce vrei sa spui, din cauza asta iti si recomand sa incerci o mostra sau ceva inainte de a cumpara orice...mai ales creme mai scumpe..auch!
    Eu acum visez la o noua crema de la SK-II, se numeste CELLUMINATION CREAM.
    Am un review pe blog daca te pasioneaza subiectul.:)
    Ah si...Cu placere;P

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu te-ai gandit sa organizezi un blog sale?

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu prea...cosmetice nu am multe pentru ca m-am potolit de mult timp, imi iau numai strictul necesar si ce stiu ca sigur folosesc constant. Inainte chiar strangeam, nu conta ca nu aveam unde purta anumite culori sau ca nu imi avantajau trasaturile, pur si simplu le luam pentru ca aratau bine in ambalaje sau ca le vedeam la cineva. Acum prefer sa cumpar doar haine si gablonturi, mai ales haine. Si aici nu prea as avea ce vinde, renunt foarte greu la ele chiar daca nu le port si unele au eticheta. Imi zic ca lasa ca vine ea si ziua lor. :)
    Acum insa chiar vreau sa dau o pereche de balerini asos, dupa ce i-am probat am ajuns la concluzia ca nu are rost sa incerc sa ies in ei fiindca poate nu se vor lasa si ii murdaresc degeaba. Ma strang cam rau, dar imi plac mult si mi-a fost greu sa renunt...Am dat deja "sfoara in tara" printre prietene, daca nu merge asa poate ii pun totusi la blog sale.

    RăspundețiȘtergere
  17. De produsele P2 nici eu nu stiam.Degeaba am zeci de DM uri ca eu rujurile Manhattan nu le gasesc niciunde! Numai fond de ten si chestii de curatat tenul.

    Pupici! Imi era dor sa iti citesc postarile!

    RăspundețiȘtergere
  18. Se pare că fiecare ten are "mofturile" lui. Mie îmi place primerul, am și scris nu cred că e cazul să mă repet.
    Îmi pare rău că la tine nu funcționează la fel.
    Am și Magix și îmi place foarte mult, dar îl folosesc cu porția să nu-l termin prea repede :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu-s essence la noi... Eu cred ca ziceam ca le-am luat din Bulgaria... Si nici n-am auzit sa apara, dar oricum sunt super :X Imi pare rau ca in vara cand am fost n-am stiut ca nu voi gasi si la noi... dar vara asta voi sti sa fac provizii :))

    RăspundețiȘtergere