Translate

duminică, 29 iunie 2014

Apidermin lejer, impresii la final de campanie


Primul meu contact cu Apidermin a fost acum 16 ani, cand incepusem sa am mici probleme cu tenul. Pentru ca langa liceu exista un magazin Apicola si datorita elogiilor celor din jur, intram frecvent in cautarea unor produse specifice activitatii desfasurate. Trecand peste faptul ca ma confruntam cu dereglari hormonale asadar orice as fi pus pe ten nu ma putea ajuta decat pe moment, atunci nu existau game dedicate fiecarui tip de ten. Am achizitionat Apidermin, un fel de lotiune tonica numita Tenapin si o crema cu propolis al carei nume nu mi-l amintesc insa stiu ca era sub forma de tub de pasta de dinti iar continutul era maroniu si avea niste particule poroase. Tenapin a fost relativ bun (totusi, continea alcool) insa celelalte doua erau foarte grase si desi inca nu aveam probleme cu sebumul erau mult prea grele. Ma deranjau atat senzatia onctuos-lipicioasa cat si aspectul pielii, abia ma induram sa le aplic alternativ inainte de culcare in speranta ca adorm repede si nu mai trebuie sa le suport. Ma trezeam cu fata lucioasa si porii accentuati, nici macar orele de somn nu temperau emolierea excesiva. Cu regret a trebuit sa pun capat experimentului, la acea vreme multe persoane foloseau Apidermin la indemnul mamelor, bunicilor, si eram dezamagita ca nu pot astepta sa am si eu rezultatele despre care imi vorbeau.


Iata ca cei de la Complex Apicol Veceslav Harnaj s-au gandit in sfarsit si la o formula lejera, destinata tenului ce nu primeste bine texturile emoliente. Eu fac parte din categoria celor care imbina excesul de sebum (abuzul de astringente si antiacneice mult mai puternice decat nevoile tale se platesc in timp) cu scuame vesnice, am o piele gras-uscata daca o pot numi asa. Hidratarea imi este indispensabila, dar trebuie sa fie suficient de lejera incat sa nu-mi exacerbeze cealalalta particularitate. 
Nu puteam decat sa ma bucur de lansarea Apidermin lejer si de sansa testarii gamei : lapte demachiant lejer, lotiune tonica hidratanta, crema lejera hidratanta de zi, crema lejera regeneranta de noapte. Preturile sunt intre 11,16 si 14 lei, prietenoase. Sa le luam pe rand :


Demachiantul


"Cu grijă pentru tenul tau, special conceput pentru tenul normal sau mixt, laptele demachiant Apidermin Lejer indeparteaza delicat si eficient machiajul. Pielea fetei este curatata in timp ce vitamina A, vitamina E si untul de cacao hranesc si rasfata epiderma iar laptisorul de matca stimuleaza regenerarea celulara. Complexul de ingrediente active mentine pielea hidratata un timp indelungat."


PRO : 

1. Textura consistenta, in sensul ca daca pui produs pe discheta si o tii vertical nu curge. Nu vorbim de o spuma aerata si nici de un fluid, iti trebuie o cantitate mica pentru a curata machiajul si se va consuma greu sticluta. 

2. Desi este dens (pudding), nu ingrasa pielea si nu blocheaza porii. Nu am avut nicio neplacere in aceasta luna de utilizare.

3. Nu mi-a iritat ochii dar daca gresesc si pun prea mult cateva minute am senzatia de ceata, dispare cand clatesc cu apa sau pun picaturi.

4. Pret mic.

CON :

Nu ma deranjeaza absolut deloc ambalajul simplu, de regula un recipient luxurious inseamna un plus considerabil la pret. Dar ma supara sistemul de deschidere, nu este sigur pentru orice manevrare. In bagaje va trebui sa il invelesti in ceva solid, ca sa nu fie apasata din greseala clapa. 



Lotiunea tonica hidratanta

"Lotiunea tonica hidratanta Apidermin Lejer tonifica pielea fetei in profunzime, asigurand un nivel ridicat de hidratare. Extractul de frunze de ceai verde are actiune astringenta asupra pielii, micsorand porii. Laptisorul de matca  stimuleaza regenerarea celulelor completand efectul antioxidant al ceaiului verde ce are grija de pielea fetei impotriva radicalilor liberi. Pielea este tonifiata, complexul de ingrediente active mentinand-o hidratata."


PRO:

1. Imi place efectul, curata si hidrateaza delicat. Ultimul lucru de care are nevoie un ten gras sensibil si descuamat ar fi un astringent cu alcool si parfum cap de lista. Lasa o pelicula usor lipicioasa dar cred ca e normal pentru un produs apicol, eu oricum imi aplic si miere ca atare din cand in cand. Nu ma incanta senzatia dar nici nu ma deranjeaza cat sa renunt.

2. Pretul bun.

CON :

Aceeasi problema ca si la demachiant, deschiderea stil clapa. Am gasit-o scursa in invelisul acela din bule, menit exact sa protejeze - probabil a apasat pe capac. As prefera desurubare sau sa pot ridica intreg capacul, clapa atat de usor accesibila il face victima in bagaj.   



Crema lejera hidratanta de zi si crema lejera regeneranta de noapte:


"Apidermin lejer, cremă lejera hidratanta de zi se adresează tenurilor normale sau mixte, hidratand și hranind pielea. Apidermin Lejer reia principiile gamei clasice cu o traditie de 50 de ani intr-o formula lejera, imbogatita cu un complex hidratant si factor de protecție solară 15. Untul de cacao este bogat în acizi grasi hidratand pielea în profunzime. Factorul de protectie este completat de laptișorul de matca și vitamina E, una dintre cele mai puternice substante cu proprietati antioxidanțe, ce pontentează efectul protectiei solare, luptand impotriva razelor ultraviolete. "

si

"Apidermin lejer, crema regeneranta de noapte se adreseaza tenurilor normale sau mixte, stimuland regenerarea celulelor pielii pe timpul noptii printr-o formulă lejera. Apidermin Lejer reia principiile gamei clasice cu o traditie de 50 de ani într-o formulă lejera pentru noapte, imbogatita cu un complex regenerant in care accentul se pune pe laptisorul de matca, produs miraculos al stupului, uleiul de samburi de caise si vitamina A. Vitamina A va fi absorbita cel mai bine de piele in timpul noptii, creand alaturi de vitamina E si untul de cacao un mix hrănitor. "



PRO:

1. Textura lejera (insa pe alocuri s-ar putea dovedi insuficient de light), se intinde usor si intra repede in piele. In primele secunde lasa pelicula lucioasa si deja ma gandeam ca din pacate nici aceasta gama nu e suficient de light, insa pana m-am mai invartit prin camera a disparut complet luciul. Pielea nu s-a razvratit mai tarziu, sa elimine produsul sub forma de sebum. 
Vara aceasta nu am avut de infruntat canicula, nu stiu cum se comporta atunci cand termometrul o ia razna. Tind sa cred ca nu ar fi o idee buna s-o folosim ca baza de machiaj cand este foarte cald.
Cu cea de noapte nu ma trezesc dimineata ca un glob disco, este absorbita complet iar pielea neteda si relaxata. Cateva secunde/minute dupa aplicare lasa luciu, posibil din vina untului de cacao. 


2. Nu am avut reactii neplacute, nu au blocat porii si nici nu mi-au accentuat problemele specifice unui ten gras. A nu se intelege ca sunt matifiante.

3. Se consuma greu, ai nevoie de o cantitate mica pentru a acoperi intreaga suprafata prin masaj.

4. Pretul mic. 


CON:

Pentru mine nu e neaparat o problema dar exista persoane care nu mai cumpara creme la borcanel, in ideea ca se contamineaza de cate ori deschizi capacul si iei produs.





Un comentariu:

  1. Aceleasi impresii le-am avut si eu. Pe mine nu ma deranjeaza ca nu sunt matifiante, dar fata de alte creme intra cu adevarat in piele si nu le simt la suprafata.

    RăspundețiȘtergere