Translate

marți, 17 iunie 2014

Razboiul Birkenstock


Pentru a lamuri de la inceput de ce parte ma aflu, eu nu le resping fara drept de apel. Este adevarat ca nu sunt cel mai finut si feminin accesoriu, dar oare fiecare alegere pe care o facem trebuie sa fie un sacrificiu pe altarul modei si frumosului cu orice pret? Nu orice flats inseamna confort, de regula modelele interesante implica barete si design elaborate care la purtari intense se razvratesc impotriva piciorului. Acum n-o sa ma chinui in nu stiu ce model dragut si neprietenos cu problemele picioarelor mele doar ca sa merg la cumparaturi sau prin parc dichisita ca o garofita. :)


Ma deranjeaza ideea de "trend". Nu vreau sa ma gandesc la Birkenstock ca la un capriciu ce nu rezista decat pana la urmatoarea "ciudatenie" stilistica ci ca la un artificiu necesar in garderoba fiecareia. Nu le tolerez in ideea de a nu mai iesi din aceste sandale, din punctul meu de vedere au momentele lor propice si nu trebuie sa devina laitmotiv cotidian. Insa imi plac in anumite combinatii si adaugand plusul de confort oferit cred ca merita o sansa inainte sa le respingem pe motivul "avea si mama/bunica". A avut, dar mama ta cu siguranta nu le purta ca in exemplele de mai jos. 


Sunt atatea feluri incat este imposibil sa nu gasiti unele sa va placa, poate aurii sau argintii, verde pastel ori mov daca vi se par nesarate maro sau negre. Papuci sau sandale, barete orizontale, poate impletituri. Modelele off duty sunt vazute adesea purtandu-le si chiar nu se poate spune ca sunt persoane lipsite de stil, au acea sophisticated simplicity ce le face remarcabile in multime. 


Cu siguranta picioarele merita din cand in cand incaltari dedicate confortului, la cumparaturi sau in city breaks putem lua o pauza de la design-ul inchinat frumosului. Singurul impediment este masura piciorului - fiind mai voluminosi nu cred ca ar fi o idee buna daca purtati 41-42. A nu se alatura colantilor! :)  


Hai sa vedem daca vi se mai par asa odioase :




















































































8 comentarii:

  1. Combinatiiile din pozele 2 si 3 sunt preferatele mele. Mie chiar nu mi se par odioase si daca o sa am ocazi chiar o sa-mi procur o pereche. Dupa forma par extrem de comozi si la ce probleme am eu cu bataturile, ar fi perfecte pentru zilele de "refacere" a pielii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa gandesc si eu, nu as exagera purtandu-le peste tot insa chiar sunt momente cand e permis sa primeze confortul. Nu ma alege nimeni cand ma fatai prin supermarket sau parc, am dreptul sa iau pauza de la vesnicele bataturi. :)

      Ștergere
  2. Si acum o sa umblu prin oras sa-mi caut o pereche de Birkenstock ripoffs. Alea cu barete mai subtiri si alea colorate m-au cam cucerit. De fel incerc sa nu urasc nici un accesoriu vestimentar, pe principiul "someone will make it work", dar astea le-am vazut combinate cu rochii diafane si recunosc ca erau moartea pasiunii.
    Dar acum vreau si eu.
    Sper ca esti mandra de tine, o sa cheltui bani si pe urma o sa plang ca n-am bani de un cico :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu incerc sa nu mai resping inainte sa probez macar, despre multe piese am zis ca nu as purta in veci si apoi le toceam. La cate probleme am cu picioarele macar in momente lipsite de importanta sa apelez la ceva cu adevarat confortabil. Cred ca nu mi-as lua albi, prea imi amintesc de spitale...negru, maro, verdele pastel, auriu sau argintiu. Dar nu o sa-mi convina daca ii vad la tot orasul purtati aiurea la orice si oricand.

      Intotdeauna sunt mandra cand nu sufar singura :)) Zi de zi imi promit ca nu mai iau nimic, plec dupa paine sau alte astea si ma intorc cu ceva cat de mic si pentru sufletul meu :))

      Ștergere
  3. In unele combinatii chiar imi plac, ca model cu bretele in jurul gleznei sunt foarte ok.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu imi plac toate dar sunt mai multe modele decat am aratat eu si trebuie sa fie ceva acceptabil pentru fiecare. Acum normal ca daca o fata e mignona si slabuta n-o sa ia cel mai butucanos si lat model, sa ii arate talpile precum ale lui Yeti. Eu nu am probat inca, sper sa nu constat ca nu imi place cum vin.

      Ștergere
  4. Unele dintre ele sunt foarte dragute si cu siguranta le-as purta! Cred ca sunt mai mult decat perfecte pentru plimbarile lungi si orele de shopping :D Le-am face un favor imens picioruselor noastre obosite!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu inteleg revolta impotriva lor, nu au fost concepute cu scopul de a castiga vreun concurs de design ci pentru a fi comode. Decat flip-flops, mai bine astea. Ne chinuim destul in rest cu incaltari frumoase dar pe calapod prost.
      Bine, sper sa nu le vad la tot orasul...ca asa-i la noi cand apare cate ceva :)

      Ștergere