Translate

joi, 3 iulie 2014

It's all about maxi


Va amintiti poate acele odioase rochii "de ocazie" cu partea de jos animal print iar sus un fel de corset din satin plisat, negru. Erau omniprezente acum 6-7 ani si nici eu nu am facut exceptie, mi-am cumparat-o pentru o nunta si apoi am uitat de ea - nu ma incantase foarte tare insa pe atunci Craiova nu oferea diversitate si nu avusesem ce altceva sa imi cumpar. Si, ca sa fiu sincera, aveam gusturi proaste si ma imbracam pe masura, nu faceam altceva decat sa copiez ce vedeam in jur. Sunt multe dovezi pe care le-as dori sterse. :) 

Facand curat in sertarele cu vechituri am gasit-o si mi-a parut rau sa o arunc pentru ca partea inferioara avea un material placut si vaporos, ca matasea, si m-am gandit ca as putea sa o tai si sa o port ca fusta maxi. De fapt cred ca a fost chiar prima mea fusta de acest fel si mi-a deschis apetitul pentru rochii si fuste lungi, stil pe care acum il ador. Am ales sa o port cu o bluza din voal elastic. Mi se pare reusita combinatia intre o piesa black & white si top verde sau albastru. Cum a doua varianta e mai rece si albastru nu-i culoarea mea compliment, am ramas la verde. 

Tinuta m-a insotit la Sibiu, oras pe care il iubesc pentru arhitectura si oamenii aparte. Stiam ca voi intalni fundal interesant si mi-am dorit sa port maxi caci poze in fuste "normale" puteam face si acasa. Sper sa va placa abordarea, important este ca in acel punct am constientizat ca totul poate fi transfomat intr-o piesa reusita si actuala. Atunci cand nu beneficiezi de un buget considerabil trebuie sa iti folosesti imaginatia pentru a te putea bucura de o garderoba bogata. Azi am mult mai multe haine (si datorita thrift shops majoritatea branduri de lux) decat atunci cand imi permiteam sa investesc notabil. Sunt adesea condamnata pentru faptul ca apar mereu cu ceva nou si risipesc banii, dar lucrurile nu stau nici pe departe asa. Pur si simplu am dobandit abilitatea de a face rost de haine la preturi indecent de mici ajutata de croitoreasa, magazine vintage, reinventarea celor vechi. Oriunde vad un material bun imi vine ideea sa fac ceva din el, mi-am croit rochii si fuste din perdea, esarfe, pareo (vi le voi arata pe parcurs).     

Bluza apare si in postarea anterioara si provine de la croitoreasa, geanta este Poema si am ales-o pentru ca este neutra si foarte incapatoare - calatorind cu trenul nu pot sa am bagaje si totusi vreau sa iau la mine tot felul de nimicuri de care cred ca as putea avea nevoie in acea zi.    



      

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu