Translate

miercuri, 2 iulie 2014

Ruffled skirt, dreams and a bike


Fusta este facuta de mine, cusuta manual, iar materialul acelasi din mai toate hainele mele uni - voal elastic. Tank top-ul l-am facut decupand un bluzon XXL al tatei si are ca tematica baschetul, sportul meu de suflet. Din pacate nu m-am gandit ca o sa postez tinuta si nu am facut close up pe fiecare. Vesta este thrifted, Benetton, si a costat cat o doza de Cola. Palaria nu imi apartine, o "rapisem" de la fotograf pentru ca mi s-a parut ca se incadreaza. Stiu doar ca e Pull & Bear din colectia de vara trecuta. 
Pe strada as fi inlocuit tocurile cu biker boots lejere sau cu cizme flats bej
Sunt constienta ca nu-i o combinatie usor de digerat, fusta cu volane e destul de stridenta ca forma si nuanta iar sandalele sunt in acelasi stil "superficial", dar consider ca restul ansamblului tempereaza si da un aer relaxat. 




  

3 comentarii:

  1. Ma faci sa ma imbrac si sa plec in cautare de voal elastic! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E materialul meu preferat, asta si pentru ca il gasesc usor. Singura nemultumire e uneori paleta de culori pe care o aduc. Si mi-ar placea sa fie si imprimeuri, in afara de satin nu prea au nimic de acest fel.

      Am incercat sa imi comand voal imprimat si alte materiale vaporoase de la o fabrica din Timisoara dar m-au suparat inca de cand am comandat (contra cost) mostre si mi-a fost teama sa mai iau material din moment ce m-au ignorat cand le-am semnalat ce gresisera la mostre.

      Ștergere
  2. Una din cele mai frumoase tinute ale tale! :*

    RăspundețiȘtergere