Translate

sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Floral print and cashmere whispers



Anul trecut am descoperit pe chictopia o fotografie cu un pulover splendid, cashmere bogat, decadent si pretios, intr-o nuanta pudrata ce ma face sa visez la cotton candy.


Mi-am dorit mult un pulover ca acesta insa exista un impediment : pretul. Pentru ca in materie de haine am mai mult noroc decat imi pot imagina uneori, thrift shops aveau sa imi ofere curand o piesa in culoarea si textura similare. Oversized si deschis, puloverul meu devine perfect pentru a fi purtat drept jacheta. Unde mai pui ca este decorat cu perle. 


Cu ce il port? De data aceasta am optat sa il asociez cu o rochie mini din elastan gros potrivit pentru sezonul rece - in realitate o fusta pencil pe care am reusit sa o "inhat" de pe Kurtmann saptamana trecuta. Nu stiu daca a fost singura insa imediat ce am pus-o in cos stocul s-a epuizat, nu v-am spus eu ca-s norocoasa? :) Imi place sa schimb destinatia hainelor pentru a ma bucura de ele in mai multe feluri si situatii. O sa o vedeti curand purtata si ca fusta.
Nu va imaginati ca ma plimb pe strazi in noiembrie asa dezgolita sus, am coborat puloverul doar pentru a se vedea bine "rochia". 

Pulover : Pringle of Scotland, vintage

Fusta : Zara, outlet Kurtmann

Colier : Trezora Bijuterii Craiova

Geanta : Zara

Cizme over knee : no name  











Daca v-a placut combinatia purtata de mine, va propun o alta fusta Zara cu imprimeu floral - pe care sper sa o am si eu curand. Si pe aceasta as purta-o ca rochie strapless, insotita de o jacheta.



Disponibila aici 


+

Jerseu gri


Piazza Italia, aici



6 comentarii:

  1. Esti foarte sexy, ramona, ma bucur ca postezi mai des tinute , esti o sursa de inspiratie pentru mine. Eu, care de obicei preferam ca in zilele reci sa sar intr-o pereche de blugi skinni si cizme de calarie , iata-ma acum cum caut sa asortez fuste si rochite, de se intreaba sotul ( din priviri) ce m-a apucat... Unde pui ca am si doua fetite, cea mica de 5 luni...Iti admir stilul si originalitatea cu care iti compui tinutele, improvizand. Esti o frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru cuvintele frumoase si mai ales pentru ca m-ai incurajat sa continui. M-am gandit mult daca sa indraznesc sa abordez outfituri pe blog, chiar azi vorbeam cu o prietena despre cat de teama imi era ca o sa fiu penibila in comparatie cu atatea fashion bloggers ce afiseaza constant haine si accesorii rezonante. Am si eu etichete notorii insa doar vintage, provenind din thrift shops, nu pot etala piese din ultimele colectii high-end si in general publicul adora stilul de viata VIP-like. Si mie imi place sa visez, ma inspir de acolo dar incerc sa concep alternative in baza unui buget mic.

      Ador rochiile si fustele pentru ca ma ajuta sa ma simt bine cu conformatia mea, sunt constienta de ce pot sa arat si ce trebuie sa corectez cu ajutorul texturilor si croiului. In pantaloni mi-e mai greu sa fac asta, mai ales in skinny care subliniaza totul. Ma bucur ca ti-am servit drept inspiratie sa iesi din zona de confort, e pacat sa nu purtam tinute feminine pentru propria placere. Chiar si atunci cand apar copiii si ne dedicam lor. Sa-ti traiasca si sa te bucuri de ele!

      Ștergere
    2. Nope, penibila in niciun caz. O sa faci nota discordanta - ceea ce e bine, avand in vedere ce proportii a luat turma. Si eu te sustin si ma bucur ca ai inceput sa postezi (unu la mana mai des, si doi, tinute). E nevoie si de oameni mai putini comerciali, parca ni s-a acrit multora de atata VIP :)

      Ștergere
  2. Dupa ce am citit primul paragraf, chiar ma gandeam sa te intreb, cum de nu ai gasit un asemenea pulover intr-un magazin SH, dar citind mai departe am vazut ca l-ai gasit deja :)
    Foarte frumos ai gandit intreg ansamblul, am și eu o fustă pe care o port mereu ca rochița, deși arată altfel decat aceasta: http://lookbook.nu/look/4219663-Oasap-Heels-Silver-Moon, si tocamai mi-ai dat o ideea pentru o alta :)
    Colierul e spectaculos, imi place foarte mult!
    O sambata frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din fericire sh sunt un izvor nesecat de capricii satisfacute, ma salveaza de cate ori probez haine si imi vin idei de tinute cu piese pe care nu le am.

      Multumesc pentru apreciere. Imi place abordarea ta, si eu port fustele cloche drept rochie. De ce sa le limitam la o singura utilitate cand putem avea mai multe combinatii posibile. Creativitatea ajuta uneori mai mult decat un buget consistent. :)

      Te pup, weekend placut!

      Ștergere
  3. wow superba fusta nici nu gandeam ca nu e rochie! pacat ca nu mai e pe stoc chiar ca ai fost norocoasa
    imi place stilul tau

    RăspundețiȘtergere