Translate

luni, 10 noiembrie 2014

Palazzo tale


Din nou un outfit mai vechi, ales pentru a ilustra ce poti face cu o pereche de pantaloni palazzo. Spre nefericirea mea, acestia nu sunt suficient de lungi si nu i-am putut asocia cu tocuri pentru a castiga cativa cm in plus si implicit a elonga partea inferioara. I-am purtat cu flats si astfel au devenit perfecti pentru a petrece cateva ore in Gradina Botanica. Sunt confortabili, fluizi, aparte intr-o era a croielii skinny.

Pantaloni : Vero Moda, via Miniprix

Sacou : Dino Valiano, vintage

Tricou : Takko

Coliere : Aldo, Thboxes

Balerini : H&M, oldies (la cat urasc balerinii si cat de rar ii port, vor "trai" o vesnicie)
  







2 comentarii:

  1. Imi place extrem de mult outfitul, nu inteleg de ce urasti balerinii, iti dau un look super relaxat. Super pantalonii, i-ai asortat perfect cu bluza si sacoul alb, iar balerinii rosii sunt cireasa de pe tort! Nu mi-ar fi placut tinuta la fel de mult daca ai fi tocuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult pentru comentariu si ma bucur ca ti-a placut alegerea mea.

      Nu imi plac pentru ca, desi nu sunt scunda, conformatia corpului imi mai ia din inaltime si mi se pare ca se accentueaza faptul ca nu am picioare subtiri si ca am oase mari. De exemplu daca port balerini cu fusta, genunchii lati si gleznele groase imi fac picioarele cam butucei. :) Na, fiecare cu obsesia ei, a mea se trage din comparatia cu fetele foarte slabe pe care le vad pretudindeni. Recunosc ca as mai putea lucra la tonus, am nevoie, dar tot lata as ramane jos pentru ca asta e materialul. Si mai trisez cu tocuri si pantaloni mai lungi decat e necesar.

      La wide-legged pun tocuri doar daca ascund complet incaltarile. Ai dreptate ca arata mai relaxat cu flats (cel putin aici), se potriveau cu locatia si cu plimbarea. Imi era imposibil sa imi pun tocuri in Botanica, sunt putine cele care imi sunt comode la mers pe jos si oricum aleile erau praf, cu multe denivelari.

      Mi-e dor sa mai port pantalonii si sa mai incerc si alte combinatii, pacat ca sunt foarte subtiri pentru vremea aceasta chiar si cu dresuri. Materialul este un soi de piersica.

      Ștergere