Translate

marți, 30 decembrie 2014

Add some fur and rock the flowers


Nu mai purtasem de mult fusta pencil cu imprimeu floral - desi o gasesc printre cele mai frumoase achizitii de-ale mele, incerc sa nu ma atasez de haine si sa nu le abordez obsesiv.
Ador imprimeul elaborat inserat moderat doar pe laterale pentru a nu domina croiala, imi permite sa ma joc cu mai multe texturi si culori si nu adauga latime asa cum s-ar fi intamplat cu un flower print integral adaugat formei mulate. Materialul este bogat si dens, nu veti avea probleme cu transparenta si nici cu evidentierea reliefului de sub. You know what I mean. :)  


Am ales sa o asociez cu una din camasile sustrase de la tata, evident ajustata de croitoreasa pana la o dimensiune si forma rezonabile, si o blanita pe care o abandonasem dupa o singura purtare fiindca nu imi parea interesanta. 
Incaltarile nu au inaltimea necesara vanitatii mele (stiti doar ca desi sunt chinuita de tocuri prefer sa ma sacrific pentru a castiga suficienti cm), insa sunt foarte comode si stiam ca voi petrece intreaga zi asa.  
Clutch-ul transformat in gentuta il stiti deja, necesita un lant mai voluminos si cu patina vintage dar nu am ajuns la mercerie in timp util si cel pe care i-l atasasem a fost mutat la o alta geanta. Nu am stare, ma stiti doar, zilnic trebuie sa mesteresc sau modific ceva. Btw, v-am spus ca mi-am vopsit cizmele acelea gri? Le veti vedea curand in haina noua. 


Cele ce activau in blogosfera beauty & fashion inca de la inceput o vor recunoaste cu siguranta pe prietena mea imbracata in negru, e definitia zambetului venit din suflet, din bucurii marunte sau fericire fara margini. Eu nu am mai cunoscut niciodata o persoana asa pozitiva si plina de viata, iti da o stare de bine prin simpla prezenta. Nu o mai vazusem de 4 ani si m-am bucurat nespus ca am reusit sa ne intalnim.
Cat despre prietena roz, ati mai vazut-o poate pe facebook imbogatind magazinele cu specific beauty si depasind puterea mea de intelegere in materie de consumabile cosmetice. Cum n-o pot invidia pentru depozitul de farduri caci oricum nu stiu sa le folosesc dincolo de amatorism, trebuie sa spun ca ma bantuie geaca ei Balenciaga  in aceeasi masura in care ma sperie centura pietruita. Sic! :) 

    • Calitatea fotografiilor nu trebuie retinuta caci va avea o singura recidiva. Camera in speta o merita cineva pasionat de fotografie, cu serioase cunostinte tehnice. Si buget zdravan. M-am bucurat insa de functiile ei pret de doua sedinte, avem a multumi fotografului rabdator si creativ.  



Fusta : Zara, out of stock dar gasiti alternative inflorate aici

Camasa : Levi's

Vesta :  no name

Geanta : no name

Cizme : Tally Weijl, Kurtmann

Inele : Thboxes, Takko

Coliere : Zara, Trezora Bijuterii Craiova
     


























8 comentarii:

  1. E perfecta tinuta! Nu stiu cum arati mereu asa flawless :D Si pozele au iesit fenomenal :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Ioana. Flawless as vrea eu, stiti doar ca am un ten problematic pe care il tencuiesc fara placere. Dupa ce am vazut cum ies pozele cu o camera buna am decis ca nu voi mai suspecta niciodata bloggeritele de continuu photoshop. E super ca poti asigura contrast si luminozitate optime dar te obisnuiesti cu aspectul acesta imbunatatit si apoi devii complexata de realitate. Nu am facut nimic pozelor, sunt asa din camera. Cand o sa ma intorc la telefon o sa fiu dezamagita de diferenta. :)

      Nu ies des si atunci cand se intampla sunt fericita sa ma "gatesc". Degeaba am facut depozit de haine si bijuterii daca nu am unde sa le port, abia astept ocazii sa compun tinute si bineinteles sunt dornica sa le si fotografiez pentru blog. Am gasit solutia sa am constant activitate aici, cosmetice nu puteam cumpara toata ziua incat sa am subiecte, ori la haine stau bine si nu raman in pana de inspiratie.

      Ștergere
  2. Ce fusta frumoasa Ramo! Cum am ratat minunatia asta pe Kurtmann. :( Imi place maxim tinuta si am si eu cizmele dar pe maro. Ingenioasa ideea cu lant la plicuri dar cum faci daca nu au inel de agatat?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sunt fericita ca am pus labuta pe ea. :) Ador imprimeurile florale si croiala pencil ati regasit-o des la mine, din fericire este suficient de groasa incat sa ma pot bucura de ea si in sezonul rece.

      Cizmele mi le-am dorit si maro insa deja ramasese marime mare, daca era doar un numar peste le luam dar totusi 41 presupunea sa ma pierd in ele.

      Dau gaura. :)) Pana acum nu a fost cazul, au avut spatiu pentru agatat bareta din acelasi material, dar mai am cateva "in lucru" si nu am decat sa perforez si sa agat direct lantul.

      Ștergere
  3. imi plac foarte mult lantul si vestuta. completeaza frumos tinuta :*
    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Florina. :* Nu mai purtasem vesta de 2 ani. Imi parea prea stearsa si fiindca nu ma gandisem sa marchez talia volumiza. Aici insa mi s-a parut potrivita, tinuta fi fost mult prea incarcata daca nu aveam un element smooth care, alaturi de camasa la fel de "potolita", sa lase fustei si colierelor rolul statement :)

      Ștergere
  4. Reusita tinuta, imi plac fusta si blanita deopotriva, iar camasa tatalui e super! prietena ta intr.adevar emana optimism, raluca o cheama, daca nu ma insel. Ii urmaream blogul si o admiram pentru ca gasea mereu motive sa fie pozitiva la fiecare postare. Si eu as avea nevoie de asa o prietena in preajma mea, eu vad adesea doar jumatatea goala a paharului...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Alina, ma bucur ca esti aici constant. Multe camasi i le cumpar eu din sursa preferata, sh, adesea iau ce imi place mie cu gandul ca dupa ce le poarta de cateva ori le modific sa le port eu. Vin acasa entuziasmata ca am mai gasit Levi's, Benetton, Hugo Boss pentru niste preturi de nimic, iar el nu apreciaza decat ca am nimerit marimea. :)

      Da, este Raluca - Femeia care iubeste schimba lumea. Din pacate locuieste in Germania si ne vedem rar, sper sa nu mai treaca atatia ani pana la viitoarea intalnire dar macar acum ne-am regasit pe net si tinem legatura astfel.
      Eu sunt la fel ca tine, prietenul meu zice ca din 7 zile 5 sunt deprimata fara motive serioase. Nu am nevoie de prea mult sa imi schimb starea in rau, un detaliu marunt si brusc ma apuca tristetea si o mie de ganduri si temeri. Chiar am nevoie de persoane pozitive in jurul meu, dar pe de alta parte pe multe din acestea le irita felul meu de a fi - nu e cazul Ralucai, ea vrea sa daruiasca oricui echilibru si zambete.

      Ștergere