Translate

sâmbătă, 20 decembrie 2014

There's this blue and there's this brown


Alaturi de cele doua piese prezentate in postarea anterioara, coletul Kurtmann continea si o pereche de pantaloni light blue cu o croiala atipica preferintelor mele. Nu in sensul ca nu imi plac, intotdeauna i-am admirat in jur si am tanjit sa pot purta. Insa cele mai multe modele conice nu fac decat sa imi accentueze complexul picioarelor grosute cu genunchi si glezne pregnante. De data aceasta am reusit sa achizitionez o marime mare si sa-i ajustez potrivit conformatiei, evitand astfel obisnuita dezamagire de a ma trezi cu pantaloni specifici echitatiei - colanti pe picioare, bufanti pe bazin si foarte largi la talie. Datorita reducerii aplicate au costat putin, meritau "deranjul" de a-i stramta unde era cazul.  

Tinuta in speta, desi dedicata pantalonilor, e menita sa etaleze si paltonul Max Mara thrift-uit acum cateva zile pentru 1/3 din pretul unei sticle de suc. :) Ati citit corect, fix 2 lei am platit pentru el. Nu va arata asa dupa o vizita la croitoreasa insa iarasi nu am avut rabdare. Trebuie stramtat, scurtat pana la genunchi, inlocuiti nasturii cu unii metalici aurii. L-am purtat ca atare pentru ca intotdeauna mi-a placut combinatia light blue si maro sau camel si pana acum nu aveam nimic de acest fel. Sper sa va placa in ciuda aerului desuet, la final va arata perfect.



Pantaloni : Stradivarius, Kurtmann. Out of stock, gasiti unii asemanatori aici

Tricou : Takko

Camasa : Levi's

Coliere : Zara, Trezora Bijuterii Craiova

Geanta : no name 

Pantofi : Deichmann

Palton : Max Mara






















11 comentarii:

  1. Nuuuuuuuuuuuuuuu e pacat sa il scurtezi! Mi se par atat de elegante si deosebite paltoanele lungi. Ieri am avut si eu norocul sa gasesc un palton lung, verde smarald. Doar ca eu am platit in jur de 60 de lei pe el (nu regret nici un leu). Nu-mi vine sa cred ca ai gasit asa ceva la 2 lei! In secondurile de la noi nu rezista piesele bune pana ajung reduse la 2 lei. Ori dai buzna in zi de marfa ori te lingi pe bot de orice piesa deosebita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma mai gandesc, poate imi schimb parea dupa ce il vad ajustat si cambrat. Oricum intotdeauna croitoreasa ma sfatuieste sa lasam lungimea la urma, dupa ce facem toate modificarile. Am mai rezolvat zilele astea unul burgundy, l-a aranjat perfect dar a trebuit sa taie din el din cauza unor pete dispersate pe vreo 15 cm inaltime.

      Rezista fiindca este larg si fara forma, plus nasturii uratei, inca nu spune nimic daca nu ai imaginatie si nu obisnuiesti sa "cantaresti" materialul. Pentru mine un material bun sau un imprimeu frumos sunt suficiente, le cumpar indiferent de marime si vad eu apoi cum le modific. Imi zicea o cunostinta ca trecuse pe langa vitrina aia de cateva ori si nu i-a atras atentia, dupa ce l-a vazut la mine si a studiat materialul a regretat ca nu a intrat.

      Ștergere
    2. De curiozitate, cam cat iti ia sa modifice un palton? Eu acum leg paltonul cu o centura ca sa ii dau o forma, dar mi-ar place mult sa pot sa il fac cambrat pe talie. Stiu ca sigur nu se potrivesc preturile, dar ca sa imi fac o idee. Pana acum nu m-am dus sa modific nimic la croitorie, am cumparat doar ce imi venea deja manusa, desi am suspinat dupa multe jachete si sacouri care imi erau cu 1-2 numere mai mari.

      Ștergere
    3. Nu stiu inca, nu era acasa cand am trecut sa il iau si cand se intampla asa imi zice ca ii dau eu banii cand mai trec la proba pentru alte haine. Ma duc maine sa probez niste fuste si aflu atunci, revin cu raspuns. Pentru camasi imi ia 10 lei daca stramteaza, ridica umerii si manecile. Insa ma gandesc ca paltonul fiind gros si avand captuseala e mai greu de lucrat deci creste pretul, sper nu prea mult. Lucreaza ieftin de obicei, poate si pentru ca sunt clienta fidela. Imi zicea ca in sezonul rece nu prea vine nimeni in afara de mine.

      Ștergere
    4. Mersi mult pentru raspuns :D Imi dai sperante ca poate dau si eu de o croitoreasa buna care sa nu ma jumuleasca de bani.

      Ștergere
    5. Mi-a luat 25 lei, e chiar bine pentru un palton. Ca sa ai sanse la preturi mici ar trebui sa nu se ocupe doar de asta, a mea lucreaza si la o fabrica ce produce pentru Max Mara deci ce face acasa e bonus.

      Ștergere
    6. Mersi mult pentru raspuns! Acum am vazut :) Sper sa am si eu parte de asa noroc. Sarbatori fericite! :D

      Ștergere
  2. Super tinuta bravo Ramo. Abia astept sa vad ce faci din palton eu sunt de parere ca ar merge scurtat dar nu chiar pana unde zici tu. Imi plac si pantalonii si iti vin bine. De ce nu iti faci la croitorie daca zici ca nu gasesti pe conformatia ta?
    te pup, Ralu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc frumos. :* Sa vedem cum arata dupa stramtat, mi-l prinde cu bolduri jos si ne dam seama daca ar arata bine scurtat si daca da, cat.
      E greu sa obtii pantaloni bine croiti, in general barbatii se pricep la asta. Mi-am facut cateva perechi wide-legged si nu pot spune ca au iesit impecabil, doar 2 se aseaza exact cum imi doream. Altfel era o investitie buna, materialul minimat este foarte ieftin si manopera era 30-35 lei.

      Ștergere
  3. Imi place mai mult cum iti sta cu acesti pantaloni decat cu cei largi dar gusturile nu se discuta. :) Paltonul e super ce bafta ai eu niciodata nu am vazut nimic dragut la sh.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello there! Do you use Twitter? I'd like to
    follow you if that would be okay. I'm absolutely enjoying your blog
    and look forward to new posts.

    my web site; naprawa zmywarek wroclaw

    RăspundețiȘtergere