Translate

sâmbătă, 6 decembrie 2014

Walk it like Queen V


Pasiunea mea pentru fustele pencil nu mai are nevoie de un eseu argumentativ, subliniez insa principalele avantaje : ascund o pereche de genunchi nu tocmai delicati ce ar fi exacerbati de orice se opreste in apropiere si arata mai classy decat alte croieli - am primit mai multe complimente imbracata astfel decat purtand maxi in texturi pretioase, spre exemplu. Victoria Beckham este cu siguranta cel dintai fashion icon ce ma inspira in acest sens, ador modelele pe care le poarta in ultimii ani si mai ales colectia ei fall 2013 cu fuste creion ceva mai lungi decat in mod obisnuit. 

Gasind in casa un cupon de stretch gri, destul de mare, m-am gandit ca mi-as putea face la croitoreasa o fusta asemanatoare (si nu numai, a fost suficient material pentru a obtine si una cloche de aceeasi lungime). Mi-am dorit-o asa si pentru a masca partea superioara a cizmelor, in fata sunt decupate in V si imi amintesc de stilul western. E o tinuta cuminte atat ca forma cat si in ce priveste culorile, stiti ca in general prefer nuante indraznete. Insa m-am simtit confortabil purtand-o, am mai linistit publicul suparat pe fustele si rochiile mele mini. :)



Fusta : custom made

Cardigan : Takko 

Camasa : House of Fraser

Geanta : no name


Curea : no name

Cizme : Leonardo












  

9 comentarii:

  1. super dragut outfit-ul

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Florina. Cizmele nu sunt deloc comode cand am de mers pe jos dar cu incaltari adecvate este genul de tinuta pe care as putea s-o port atat la birou cat si intr-o calatorie cu trenul. "De secretara", a spus prietenul meu. :)

      Ștergere
  2. Frumoasa combinatia! Cizmele arata foarte bine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Cristina. Erau perfecte daca nu semanau cu niste ciocate sus, am mai vazut pe bloguri dar eu nu ma pot obisnui cu acel decupaj. :) Au costat foarte putin, cca 120 lei impreuna cu cele gri over knee si inca o pereche bonus.

      Ștergere
  3. Sexy secretara! Frumoasa fusta, combinatia cu camasa si cardiganul e reusita.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Alina. Am purtat excesiv camasa, o ador, dar in curand voi avea mai multe astfel de piese pentru ca in sfarsit am dus la stramtat si ridicat umerii 6 achizitii vintage. Unele sunt croieli barbatesti dar eu nu tin cont, important e sa se aseze bine si ieri la proba am fost multumita de ajustari.

      Ștergere
  4. Outfit-ul asta m-a dat pe spate! N-as putea s spun exact de ce imi place atat de tare, dar mi se pare ca iti vine manusa!:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. You made me happy. :) Multumesc, cei din jurul meu s-au obisnuit cu mini-urile mele si acum le par ciudata imbracata astfel. Insa mie imi plac mult modelele pencil, mai ales acestea un pic mai lungi, as vrea doar sa incerc si culori mai puternice.
      Am primit de la Mos Nicolae un cardigan bej, abia astept sa il port in combinatii ca cea de mai sus ori cu fuste maxi pretioase.
      Ma gandeam sa ma imbrac asa si pe tren, data trecuta am fost in blugi si geaca si parca nu eram eu...imi pun biker boots si o haina mai groasa peste cardigan si nu cred ca as simti frigul.

      Ștergere
  5. Foarte frumos iti sta. Este de departe look-ul meu preferat, abordat vreodata de tine. Te pup mult di te imbratisez cu mare drag. Sper din suflet sa ne vedem curand-pe 23 Decembrie ajung in Romania. Trebuie sa ne vedem-imi doresc! Raluca

    RăspundețiȘtergere