Translate

joi, 8 ianuarie 2015

"I must be a mermaid, Rango. I have no fear of depths and a great fear of shallow living."



Daca obisnuiti sa urmariti micul meu blog, stiti deja ca sunt pasionata de a-mi lucra singura orice se poate coase manual si "croitoresc" fericita cand reusesc sa gasesc materiale si imprimeuri frumoase. Ocaziile nu pot fi rare cat timp frecventez cu spor thrift shop-urile vanand piese vintage, superbe ca atare ori potrivite sa joace rolul Galateei. Preturile sunt modice atunci cand haina este marime foarte mare si are o croiala desueta. Si-apoi nu-i de neglijat ca astfel obtii texturi si printuri unice, pe care le poti transforma dupa bunul plac. Materie prima poti gasi, de asemenea, in outleturi la reduceri - intotdeauna sunt ignorate piesele voluminoase. 


Asta s-a intamplat si cu fusta stil sirena ce urmeaza a fi etalata in postarea de astazi. Candva am gasit pe Miniprix o rochie Pieces marimea L, cu o croiala searbada si inadecvata consitutiei mele - asemanatoare celei de aici insa mai bogata. Fiindca pretul era foarte mic, aprox 10 lei,  am ales sa achizitionez doua in ideea de a le folosi pentru o rochie retro midi. Au stat 3 ani intr-o plasa asteptandu-si randul iar intre timp am reusit sa uit complet de ele.
Luni dupa-amiaza ma plictiseam grozav  caci entuziasmul sarbatorilor trecuse si nu mai aveam stare. Tocmai venisem acasa cu o camasa Ralph Lauren brodata cu perle si o Fedora de la faustmann, ambele gasite in magazinele cu "vechituri", si nu stiam cu ce sa le port. Asa am ajuns sa ma uit prin pungile cu materiale si sa regasesc rochiile mele fara forma. 
Ajutata de o matusa, pe care o mai stresez uneori cu capriciile mele vestimentare, am transformat una din rochii in fusta pencil. Materialul este destul de subtire si adaugand croiala mulata cusaturile mele manuale ar fi cedat imediat. In plus aveam nevoie si de un fermoar si nu stiam sa il aplic. 
Pe cea de-a doua am taiat-o eu si i-am adaugat elastic. Nu le-am unit caci am vrut sa am 3 fuste : pencil, midi cloche, mermaid prin alaturarea lor. Vedeti imediat cum arata ultima varianta.


Mi-am facut cadou, in sfarsit, o camera foto bridge. Nu era momentul sa trec la costisitorul DSLR dar nici nu mai voiam sa investesc intr-un aparat compact oarecare, nu era nicio diferenta fata de calitatea slaba a telefonului. Inca nu o pot valorifica fiindca e prima data cand am si setari manuale si nu ma descurc, momentan o tin pe auto. Promit sa citesc notiuni de fotografie si sa invat sa o folosesc, va dura ceva totusi. Am facut exces de poze, stiu, dar eram nespus de bucuroasa pentru culorile luminoase. Si da, in ultimele imagini dansam. :)





Fusta : custom made

Camasa : Ralph Lauren, vintage

Centura : vintage

Palarie : vintage

Inele : Thboxes

Geanta : Zara























8 comentarii:

  1. Foarte foarte frumoasa combinatia, imi place mult imprimeul fustei :D Si sa stapanesti sanatoasa noul aparat, pozele arata muuult mai bine si o sa vezi ca nu sunt chiar asa greu de stapanit setarile manuale :) Uneori nici nu ai nevoie de setari manuale daca ai lumina buna afara si nu trebuie sa corectezi o lumina prea calda sau prea rece

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Ioana. Am fotografiat cele doua rochii inainte de a le modifica dar nu mi-a venit sa pun poza mica si intunecata facuta cu telefonul printre astea.
      Eu imi doresc sa il tin pe manual, as putea seta calitatea cea mai ridicata. Am vazut ca setat la superfine cu un card de 2GB ar intra 150 poze, pe cand pe auto incap 450. In plus pe auto unele poze au iesit luminoase, mai precis cele care stateam mai aproape de piloni si se vedea zapada in spate, iar altele intunecate. Ori pe manual puteam seta ISO sa fie toate luminoase. E mult de citit si insusit, as vrea sa stiu si sa fac efectul bokeh. Atunci nu as mai fi asa preocupata sa gasesc fundal decent. :)

      Ștergere
  2. Da, e chiar frumoasa fusta! De-astea imi plac mie dar n-au unde sa port. Ti-ai luat si camera, ai gasit si locatie faina de pozat, bv! Trebuia sa faci cateva poze portret de la talie in sus, n-am reusit sa vad mai bine camasuta si pare tare frumoasaaa! Nu stiu cum de ai gasit-o dar pentru ea te invidiez :D.
    Te si pup, nah! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Fede. :* Eu nu ma gandesc daca am unde sa le port, iti dai seama ca rar am unde merge asa imbracata. Eventual le mai modific apoi, sa devina potrivite mai multor momente. Chiar m-as imbraca cu ea la plimbare, doar ca ar trebui s-o mai scurtez ca sa o pot purta cu flats. Dar pentru ca am picioare grosute daca ar fi mai scurta m-ar lati mult, deci prefer sa o pastrez pentru iesirile unde imi permit sa port tocuri inalte.

      Locatia e relativ accesibila, la vreo 3 km, insa e intr-o zona unde domina etnia rroma si mi-ar fi teama sa merg daca fotograful ar fi fata. Asa ca nu o pot folosi oricand doresc. Dar daca as invata sa fac blur as scapa de stresul fundalului. :) Si mai trebuie si sa instruiesc fotograful cum sa le faca.

      Am pus poza cu focus pe camasa pe Fashion Whispers, exact sub poza cu focus pe camasa roz si coliere. Le gasesc pentru ca ma uit si la lucrurile mari, stiu ca apoi are cine mi le stramta. Aici am prins-o cu bolduri pe spate si am scurtat-o fara sa o finisez, nu mai aveam rabdare pana o duceam la ajustat.

      Ștergere
  3. Vai ce frumos arata combinatia asta! Mi-e ciuda de mor ca sunt pitica si fustele maxi stramte ma fac sa par un carnat indesat intr-o pielita!:)) Te invidiez enorm pentru bunatatile gasite la thrifting...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Diana, multumesc mult. Stai ca nici eu nu sunt vreo girafa, am inaltimea medie : 1,71. Si fiindca nu am picioare subtiri oricum par mai scunda si lata in anumite croieli, de exemplu sirena. Asa ca trisez purtand tocuri foarte inalte, 15 cm aici, si fac fusta sa atinga solul cu inaltimea astfel obtinuta. Ori tu esti mai ingusta ca mine, daca ai pune si ceva tocuri sigur nu te-ar mai deranja croiala ci dimpotriva.

      Norocul meu la thrifting consta in fapt in disponibilitatea de a studia atent oferta, indiferent de marimi, si in posibilitatea de a ajusta achizitiile. Poate camasa mai fusese vazuta de multe persoane dar avand in vedere marimea au abandonat intentia de a o avea. Cand le vezi asa largi zici ca n-ai cum s-o modifici pana la talia ta, dar de fapt se poate. Iti taie manecile si ridica rascroiala la axila, ridica umerii si le ataseaza din nou. Si asa se pot stramta mult pe laterale. Asta nici macar nu e ajustata inca, e tinuta cu bolduri pe spate. Cea roz din postarea de azi era la fel de mare, acum e pe masura mea.

      Ștergere
  4. Fusta e superba si te avantajeaza. Nu mai zic de camasa Lauren. Nu stiu cum poti avea atata noroc sa gasesti haine de firma la sh ca eu niciodata nu vad nimic frumos cand intru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, Lili. E drept ca stau la poze si cum stiu ca ma avantajeaza, desi live nu am nicio problema si nu depind de unghiuri prielnice. :)

      Cum ii spuneam si Dianei mai sus, le gasesc pentru ca am rabdare sa caut si sa ma uit la tot. Si pot sa le iau XXL caci stiu ca mi le aranjeaza croitoreasa sa imi fie potrivite. Dar nici eu nu gasesc mereu haine de designer, daca arata bine nici nu ma intereseaza eticheta dupa cum nu as lua ceva brand notoriu daca nu imi place materialul macar.

      Ștergere