Translate

sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Snow White


Alegerea de a purta alb pe un asemenea sol poate fi numita inconstienta, curajul ar fi presupus totusi un scop nobil si de data aceasta decizia a fost bazata exclusiv pe nerabdarea de a etala noile achizitii : haina de blana si pantalonii wide-legged. Singura mea scuza pentru locatia "intinata" este dorinta de a nu face fotografii intr-o zona intens frecventata. Din fericire perechea aceasta nu era atat de lunga incat sa se fronseze pe asfalt si astfel pagubele materiale au fost minime.


Pantalonii au ajuns la mine de o luna si am tot amanat sa merg sa le ajustez talia - acul de siguranta si-a indeplinit satisfacator misiunea. Probabil ca nici in rest nu ar trebui sa stea asa largi dar nu am de gand sa modific acolo fiindca imi plac asa cum sunt, cu aspect de palazzo. Materialul cade frumos, greu, nu-mi amintesc compozitia de pe site dar imi pare a fi triplu voal. Singura rezerva in a-i purta erau buzunarele vizibile si le-am executat instant. Nici camasa colorata nu s-a inteles prea bine cu usoara lor transparenta asdar am indoit-o in sus pe interior. In rest nu se vede nimic, nu trebuie sa va faceti griji. Evident, sunteti conditionate  de alegerea lenjeriei potrivite. :) 


Haina devenise un must have pentru ca aveam doar una albastra pe care o abuzam constant - insa nu mergea cu orice combinatie cromatica, nici color block-ul nu-i fara limite. Iarna trecuta vazusem o piesa alba de la Stradivarius pe o pagina facebook cu vanzare, o croiala frumoasa si nici prea scumpa nu putea fi considerata avand in vedere ca fusese purtata. Insa am scris prea tarziu comentariul si deja era rezervata. Poate vi se pare ciudat ca aleg (non)culori aparent greu de purtat insa negru nu ma atrage in aceeasi masura.
Stiam deja din pozele unor cliente ca parul este scurt si fin, shiny. Este subtire si usoara, asadar nu ar fi potrivita unor temperaturi foarte scazute. Un pulover este cu siguranta mai gros. Totusi mie mi-a fost cald atunci cand soarele a binevoit sa apara. Este mult mai finuta si placuta in realitate, pozele nu ii fac cinste. Am observat ca atunci cand port alb in lumina rece iese supraexpus, prea luminos si insuficient conturate detaliile. Sper sa va puteti face o idee, pentru a vedea mai bine textura o puteti privi pe cea neagra in pozele de sub produs, aici
  • Desi a costat 30$ nu am avut nicio problema la vama si nu mi-a fost solicitat TVA. M-au intrebat doar daca este o perna. :D






Coat : Choies, still available here

Trousers : Stradivarius, here

Shirt : House of Fraser

Clutch : random

Necklaces : Trezora


















14 comentarii:

  1. Curajoasa e cuvantul potrivit eu nici vara nu port alb orisicat as incerca tot ma murdaresc. Imi place haina si e mai frumoasa decat cea neagra ai facut o alegere buna. Pantalonii nu sunt genul meu dar am vazut ca tie iti place genul si iti sta bine.
    te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana iarna aceasta nici eu nu purtam alb indiferent de anotimp, aveam o singura fusta si doua camasi. Ador in continuare rosu si verde, culorile intense, si totusi ma atrage in aceeasi masura si observ ca am inceput sa colectionez.

      Multumesc frumos. Palazzo ma si avantajeaza, cred eu, daca as avea picioare mai subtiri cred ca nu as detesta asa tare skinny pants. Imi stau rau, evidentieaza masivitatea si forma imperfecta. Ma simt mai in largul meu cu croieli lejere. Si contrar legendei, eu zic ca pantalonii deschisi ajuta mai mult silueta pentru ca nu o contureaza strict. :*

      Ștergere
  2. Mmmm, diva look... :) Imi place mult combinatia asta cu aer glamour iar tie ti se potriveste perfect!
    Nu vazusem pe Kurtmann acei pantaloni, ma cam instigi cu ei! Ai facut alegere buna si cu haina!


    Te pup, Ramona!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    P.S. Si eu caut locuri necirculate pentru shooting-uri! Ce dodava mai evidenta decat faptul ca am urcat pe bloc?! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc mult, Felicia. :* Pantalonii au mai fost candva in stoc si am prins o reducere irezistibila, am platit 16 lei atunci si i-am luat mai mult ca sa nu am un singur produs in colet din moment ce tot plateam transportul. Aveam sa ma felicit pentru inspiratie, materialul e foarte bun.

      O sa ajung sa va plictisesc cu atata alb dar nu ma pot abtine, chiar acum astept un palton Pimkie de la Kurtmann. Poza de prezentare nu era chiar tentanta, am dat google si m-a incantat ce am descoperit privind outfituri cu el. Incepe sa imi para rau ca in curand se va incalzi vremea, abia am descoperit farmecul overcoat-urilor. Mi se pare ca un outfit ce include mai multe straturi permite mai multa creativitate, vara rar sari de 2 piese.

      Sincer pe mine ma seaca partea cu fotografiile, nu prea are cine imi face stiind ca nu vreau doar 2-3 poze, nu am mereu un loc placut sau macar neutru, trecatorii ma necajesc. Daca as sta la bloc cu siguranta nu as neglija acoperisul, ma gandisem candva sa imi intreb prietenele daca la ele se poate urca. :)

      Ștergere
  3. Ah, o pereche de pantaloni albi am si eu in wishlist de multa vreme! Am unii crem deschis, dar tot nu este albul pe care il caut. Nu stiu de ce toata lumea fuge de ei, mie mi se par tare eleganti si nu cred ca imediat cum iesi din casa te murdaresti. Imi place cum i-ai asortat tu pe acestia, se vede ca sunt "your style".

    Kisses.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc pentru feedback, Lore. Sa stii ca si eu prefer alb curat, ivory, si adesea cumparaturile online m-au cadorisit cu butter white. Crem deschis am prins unii de la Massimo Dutty, via Kurtmann. Imi plac mult si aceia dar cei din postare au mai multa prestanta datorita materialului.

      In general wide-legged imi par mai eleganti indiferent de nuanta, partea proasta este ca nu ii poti purta oricand fiindca fara tocuri serioase volumizeaza cam mult silueta. Daca imi pun tocuri de 14 cm am picioarele unei fete de 1,85. Mica marea mea obsesie pentru inaltime, dar daca n-a fost sa arat anorexic macar sa trisez in inaltime. :)

      Te pup, spor la postari si poate ne si cunoastem la un blog meeting. Eu am cam tras chiulul la intalniri, recunosc, mereu imi propun sa ajung si apoi intervine ceva.

      Ștergere
  4. Domnisoara (sau doamna?) dumneavoastra unde depozitati toate aceste minuni?? Frumoasa foc blanita chiar daca albul nu se numara printre preferintele mele. Ma gandesc sa o comand pe cea neagra.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnisoara. De multe ori in institutiile publice sunt numita doamna si mi se pare nefiresc, nu ma regasesc, dar nu incerc sa corectez caci probabil la varsta mea ar fi trebuit sa am acest statut. :)

      Cu spatiul stau prost, foarte. Incerc sa tin pe umerase lucrurile care s-ar strica impaturite si inghesuite, in rest mai pun in plase, saci, si uite asa uit de ele. Urasc situatia, mai ales ca nu imi place pe calc - pe umeras daca pui o camasa sub alte 5-6 normal ca nu o mai scoti impecabila si iarasi te lupti cu fierul.

      Imi place si cea neagra dar, ciudat, imi pare mai greu de purtat. E prea dur negru, parca nu se aromizeaza cu restul tinutei. Poate o voi lua totusi daca am ocazia. Chiar isi merita banii, cu 30$ la noi nu iei nici macar un sacou.

      Ștergere
  5. Nu stiu cum ai curaj sa iesi in alb pe strada :)) Imi e asa mila de pantalonii aia! Eu evit sa ii port chiar si pe cei inchisi la culoare cand e prea mult praf. Eu de fel nu sunt fan haine de blana, dar pe altii le admir :) E foarte frumoasa blanita, ma surprinde mereu calitatea hainelor de pe sheinside.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O sa zici ca sunt nebuna dar pe mine ma relaxeaza sa spal la mana. Caci intr-adevar, pantalonii asa lungi sunt de obicei sacrificati. Oricum acestia s-au murdarit doar pe "muchie", am altii care se intind pe sol pentru ca i-am pastrat prea lungi si aceia chiar varsa lacrimi. :)) Nu era ud pe strada dar cum mie mi-e jena sa fac poze cu public am ales spatele blocului si fiind in umbra nu se uscase asfaltul. Tineam de ei pana ma opream intr-un loc.

      Blanita e de la Choies si isi merita cu prisosinta cei 30$. Ai vazut probabil in blogosfera ca mai sunt si achizitii nefericite dar cat timp alegi produse ce au sub ele si poze reale nu ai cum sa fii dezamagita. Am primit exact ce asteptam. Cum ii spuneam si Feliciei mai sus, chiar regret ca ma am doar o luna sau putin peste sa ma bucur de toate aceste overcoats abia intrate in garderoba mea. Bineinteles ca mai lipseste una rosie, culoarea de suflet. :)

      Ștergere
  6. Imi place foarte mult combinatia. Si eu am pantaloni albi in acest gen, dar mi-e tare mila de ei sa ii port. Vroiam sa te intreb daca ai avut probleme cu comanda de la Choies. Vreau si eu sa imi comand ceva, dar mi-e putin groaza. A venit in timp util? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos. Bianca. Nu am avut probleme. Comanda a fost plasata pe 6 ianuarie, trimisa pe 7 (dar putea sta 2-3 zile in etapa de pregatire), a ajuns in Romania pe 25 si la Craiova pe 27 ian. Stiam deja ca poate dura si o luna dar uite ca a ajuns mai repede. De indata ce primesti mail ca este shipped iti dau si tracking number. Dupa un punct nu mai vezi pas cu pas si reincepe sa se actualizeze cand intra in Romania. Pentru mine este super ca toate aceste site-uri ofera tracking, de multe ori postasul nu a adus avizul ori asa stiu cand sa merg dupa colet. Eventual incearca cu ceva mai putin costisitor pana te convingi singura cum stau lucrurile.
      Eu mai astept o bluza, plasata saptamana trecuta, si azi am comandat 2 rochii florale si o pereche de shorts animal print. Toate aveau poze de la cliente deci ma astept sa imi placa. Mi-am luat cea mai mare marime la toate.

      Ștergere
  7. Ani de zile am detestat fara motiv albul, pana intr-un an cand s-au linistit la fel de nemotivat. In schimb am inlocuit ura fata de alb cu cea pentru negru, grozava afacere, heh.

    Mi s-au scurs ochii dupa outfitul tau, palazzo sunt si pe gustul meu (stiu ca te plangi de picioare groase, n-ai vazut nimic daca nu le-ai vazut pe ale mele).Ce incaltari ai avut?

    Si nu in ultimul rand, sa zicem doamne ajuta pentru asa o iarna fara de zapada si cu un ianuarie foarte bland.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoasa e combinatia, imi aminteste de una dintre tinutele mele preferate de asta primavara, pantaloni si sacou albi si camasa albastra in dungi :X Miss this so muuuch...

    Kisses

    www.miu-miu.ro

    RăspundețiȘtergere