Translate

vineri, 20 februarie 2015

Bohemian Friday



Ce poate fi mai frumos decat o rochie inflorata? O rochie floral print despicata, unde materialul romantic si delicat contrasteaza cu taietura curajoasa. Acest melanj m-a facut sa mi-o doresc in ciuda faptului ca imprimeurile pe fond negru nu se numara printre preferatele mele, nu ma definesc. Poate nu sunt suficient de sofisticata pentru a putea aprecia valentele nonculorii. Tind sa aleg modele intense sau macar luminoase, imi bucura privirea si sufletul.


Croiala nu ma avantaja, am evitat intotdeauna sa cumpar rochii si bluze babydoll. Daca trebuie sa fie ceva foarte lejer, fara talie evidentiata, atunci mizez pe A-line asemenea celei de ieri. Nu am avut o surpriza cand am primit-o caci o vazusem deja in fotografiile clientelor, stiam ca voi avea nevoie de o curea pentru a ma simti confortabil. In imaginile de mai jos nu o port pe cea potrivita dar am realizat abia apoi ca pentru un asemenea material fluid aveam nevoie de o centura fina, usor de confundat cu suprafata cambrata.


Nu poate fi considerata maxi pentru 1,71 cm si nici nu ma asteptam sa am trena. Detin suficiente cu lungime pretentioasa, erau deci neci necesare si cateva piese care sa nu imi acopere incaltarile. Cand ma plimb singura sau atunci cand calatoresc nu este de dorit atentia generata de o rochie "de gala", mare parte din trecatori te va privi ca pe o evadata de la ospiciu si va face spectacolul de rigoare. 
Am ales sa o asociez cu cizme over knee pentru a-i diminua aerul dulceag, nu mi se potriveste rolul de ingenua. 


Dress : buy it here

Boots : Leonardo

Bag : vintage

Hat : faustmann

Sunglasses : random









 Voua va plac rochiile lungi despicate? V-ar putea interesa :



Red Wrap Sexy Dress With Belt

Vintage Blue and White Totem Print Maxi Slit Dress

Colorful Chiffon V-neck Maxi Dress

Black Slip Maxi Dress with Split


8 comentarii:

  1. Iti sta f frumos! M-am tot uitat la rochita asta pe site. E complet opaca? Ești mulțumita de material?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Adina. Vreau sa o port din nou curand, mi-ar placea alaturi de un palton mustar/galben sau un cardigan cobalt. Mi se pare ca am ramas in zona safe, dincolo de flori totul este inchis. Nimic creativ, o tinuta corecta cromatic si atat. In lumina puternica voalul devine transparent. Calitativ mi se pare rezonabila pentru 17$ insa daca pentru tine este esentiala opacitatea va trebui sa alegi o alta rochie. Sau sa o porti la mare.

      Ștergere
  2. Daaa, imi placea varianta cu pantaloni skinny de la o tipa de pe site. Am vrut sa mi-o iau si eu dar m-am razgandit. E chiar faina, imi place cum iti sta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos, Fede. Cum ii spuneam Adinei, singurul posibil defect ar fi transparenta, in rest partea cu talia se rezolva usor. Era dragut sa fie mai lunga dar pe de alta parte forma aceasta ma ajuta sa o pot purta fara a-mi atrage oprobiul oublic. :)
      Cred ca stiu tinuta, apartine lui Madame de Rosa caci e stilul ei sa poarte rochii peste pantaloni.

      Ștergere
  3. Imi plac ideile tale! Mulțumesc pt raspuns, esti f draguta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru putin, multumesc si eu. Am uitat sa mentionez ca mai mereu aleg cea mai mare marime, rochia aceasta imi este fixa sub bust si 1-2 cm in minus insemna sa ma stranga sau sa nu intre chiar daca in rest este lejera. Oricum mi-a fost greu sa o trec peste sutien, puteau pune elastic la acea "talie" caci nu stiu cum s-ar imbraca cineva cu un bust mai generos.

      Ștergere
  4. Ce culoare frumoasa ai la par Ramo cu ce esti vopsita? Imi place rochita si tie iti sta si bine cu lungi pentru ca esti inalta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mara, iti multumesc. Nu sunt asa inalta cum mi-as fi dorit, 4-5 cm in plus nu prisoseau. Din acest motiv port tocuri desi nu imi sunt comode. Daca majoritatea are o problema si evita sa fie "girafa" grupului, eu ma simt minunat cand port incaltari de macar 10 cm si sunt cea mai inalta din adunare. :D
      Vopseaua este o combinatie, am facut o boacana. Am amestecat caramel si aluna, cate un tub, si putin blond cenusiu. Loncolor toate. Lungimea o ador dar radacinile fiind naturale au iesit ceva mai deschise. Inca nu le corectez pentru ca mi-e teama sa nu fie prea curand si sa agresez scalpul, si asa am probleme cu sebumul de ceva timp.

      Ștergere