Translate

miercuri, 18 martie 2015

Chiffon rainbow


Va amintiti, poate, rochia maxi din chiffon cu imprimeu exotic. A fost cu siguranta una dintre piesele cu succes remarcabil la public, atat pe blog cat si pe strada. Mi-a placut atat de mult incat atunci cand am avut sansa mi-am achizitionat si varianta rainforest desi, trebuie sa recunosc, nu ma incanta in aceeasi masura privind imaginile de prezentare. Nu am fost la fel de nerabdatoare sa verific zilnic tracking number-ul coletului, pentru mine cea verde era rochia suprema si nimic nu-mi putea diminua exaltarea. 


Apatia a durat pana cand am deschis pachetul si am imbracat-o. M-am razgandit. Este foarte, foarte frumoasa - e a mea, imi place cum se aseaza, elogiile sunt de inteles. :) 
Aceeasi croiala bogata si fluida, imprimeu floral deosebit si un melanj cromatic solar. Este un pic see-through in lumina puternica insa nu deranjant, cel putin eu nu am avut o problema sa ies astfel la plimbare. I-am inchis 2-3 cm decolteul, ca si celeilalte, pentru ca lenjeria purtata n-ar mai fi fost pentru nimeni un mister. 


Dress : find it here

Sandals : available here

Clutch : random

Sunglasses : random

















Daca sunteti amatoare de printuri florale, iata cateva sugestii incepand cu celalalt model disponibil pentru cea purtata de mine mai sus : 

Floral Print Self-tie Maxi Dress

Floral Short Sleeve Bodycon Dress

V Neck Short Sleeve Floral Bodycon Dress           

Strapless Floral Flare Dress

V Neck Floral Slim Dress

Orange Sleeveless Floral Long Dress


11 comentarii:

  1. eu nu ma simt bine imbracata cu multe culori dar e frumoasa rochia si te prinde radiezi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc. Cred ca ar trebui sa fii mai flexibila in ce priveste culorile, nu se poate sa nu fie ceva sa iti placa si sa te complimenteze. Eu eram candva o aparitie stearsa, sfera negru - maro - kaki, cu un stil masculin nu tocmai flatant, si acum ador nuantele puternice si imprimeurile.

      Ștergere
  2. Cand am vazut shareul pe fb am crezut ca ai facut iar poze in rochia aia dar mi-am adus aminte ca era ca a mea si parca e altfel printul :)). Imi place, numai ca nu prea iese in evidenta asa cum ar trebui. Sau exagerez eu cu obsesia mea de blur behind ;)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu exagerezi, mi-as dori si eu bokeh dar nu are cine sa imi faca asemenea poze. Nu am un fotograf constant, sa inceapa sa deprinda niste trucuri si tehnica, mai ales ca nici eu nu stiu sa ii explic acurat. Si sincer nici nu-mi mai vine sa dau sfaturi, insist sa mi se faca pozele de aproape si nu se intampla. Apoi le tai ca sa "vin" eu mai aproape si pierd din calitatea imaginii. Multe nici macar nu sunt focusate, eu sunt alba si stearsa si ceea ce am in spate iese perfect pentru ca e focusat in locul meu. Nu am ce sa fac, mi-e jena sa tot repet niste indicatii, eu zic mersi cand accepta cineva sa imi faca poze.

      Ștergere
  3. Eram fana romwe pana le-a venit ideea sa fie transport gratis decat de la 50$. Decat sa le dau pe transport mai bine pun ceva de toti banii sau fac cu inca cineva. Imi place rochia de mor dar sunt micuta de statura nu ar veni la fel.
    Aura

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunosc, si pe mine ma deranjeaza ca au schimbat politica. Mai multe site-uri asiatice au procedat astfel, fix cand incepusem si eu sa ma plimb pe ele si sa descopar lucruri dragute si ieftine. Bineinteles ca nu-i avantajos sa platesti transport ci e mai bine sa strangi suma, dar partea proasta e ca uneori ai buget mic si prietenele nu vor nimic atunci.
      O poti scurta, inclusiv la Auchan la curatatorie se fac ajustari.Si sa stii ca mie mi-ar fi placut mai lunga, nu-mi place sa se vada incaltarile.

      Ștergere
  4. O am de pe alt site si nu arata ca a ta e lunga in fata dar scurta in parti. Nu vrei sa facem schimb? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu. :) Cred ca am mai auzit despre asta la o alta bloggerita si cred ca stiu si site-ul insa nu mi se pare ceva deranjant. Exceptand situatia in care in fata maturi cu ea si pe laterale e pana la genunchi, banuiesc ca nu e asa.

      Ștergere
  5. E foarte furmoasa rochia, te prinde tare bine.

    Te pup.
    www.miu.miu-ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc, Andreea. :* Cred ca incepe sa imi placa un pic mai mult decat cea verde. Am vazut un nou model pe un alt site, un amestec de teal, turcoaz, alb si marsala. Nu m-as supara sa o am si pe aceea. :)

      Ștergere