Translate

sâmbătă, 11 aprilie 2015

Mint ice cream on a sunny Friday

Fiindca urmeaza cateva zile in care va fi misiune imposibila sa induplec pe cineva sa se sacrifice pentru a-mi face fotografii, ieri am abuzat un pic de bunavointa victimei si am reusit sa imortalizez doua rochii deosebite. Pe cea rosie cu trena ati vazut-o deja, mai ramasese de etalat o piesa mint din chiffon plisat - este prima data cand nu am putut calca ceva, chiar nu imi dau seama cum sa fac cu pliseuri atat de inguste. Insa sper ca nu se observa detaliul acesta, sa nu credeti ca obisnuiesc sa ies neingrijita si cu hainele botite.  


Este prima rochie cu adevarat lunga, chiar si cu tocuri se aseaza pe sol. Nu poate decat sa ma incante desi, daca voi decide sa o pastrez ca rochie casual de vara, va trebui sa renunt la cativa cm pentru a o putea purta cu incaltari comode. Materialul este placut si fiind transparent are dublura, ajutat de aceasta nu mai sunt probleme nici macar in soare. Culoarea este light mint, nu tocmai genul meu mai ales cand nu folosesc autobronzant dar mi-a placut mult cum imi vine si pot trece peste lipsa intensitatii. Sa zicem ca e potrivita anotimpului, pastelata si vaporoasa.
Costa 28$, un pret foarte bun avand in vedere ca poate fi tratata si ca rochie de ocazie. 


Dress : Sheinside, buy it here 

Jacket : H&M, thrifted

Sandals : random, silver leather

Clutch : random










6 comentarii:

  1. Mi-am luat-o si eu pe roz :D Exact asta. Abia o astept, mai ales daca zici ca e atat de lunga <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveau si roz? Am vazut culoarea vinului si ceva ce parea appricot dar poate denumirea celei din urma era pink si nu am fost atenta. E lunga, eu am 1,71 si aveam tocuri de 9 cm si trecea de ele.

      Ștergere
  2. Wow, cât de frumoasă e rochia aceasta mint. Se așează perfect și are spatele croit interesant. Am trăit cu impresia că rochiile lungi de la Sheinside vin lungi doar pe fetele mai mici de înălțime, dar din descrierea de pe site observ că rochia este cu adevărat lungă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si un detaliu metalic la gat, e chiar frumos "colierul" ce tine rochia si arata calitativ. In mare parte sunt exact cum spui tu, ai noroc daca ajung la glezne, dar aceasta este intr-adevar maxi. Cea rosie de ieri a fost un pic mai scurta insa ajungea si ea la sol.

      Ștergere
  3. Ce rochita!!! Numai haine frumoase iei jinduiesc aici. <3 Pacat ca nu mai are Sheinside transport gratis...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult! :* Incearca sa te grupezi cu prietenele la comanda, poate ajungeti chiar sa aveti express shipping gratuit. Paste fericit!

      Ștergere