Translate

luni, 27 aprilie 2015

Splendour in the grass

Splendoare cromatica intr-o zi inceputa cu zambete si raze de soare, placinta cu mere si inghetata si un café frappé indelung visat - imi iubesc prea mult dintii pentru a-i chinui cu bauturi potrivnice dar imi permit uneori un mic rasfat. Turquoise era candva centrul universului meu vestimentar, tot ceea ce imi cumparam sau primeam trebuia sa fie astfel. Astazi nu mai este cea dintai alegere caci exista multe alte nuante vibrante compliment pentru trasaturile si personalitatea mea. Insa nu pot rezista imprimeurilor florale, indiferent de fond, si iata-ma fericita proprietara a unei rochii cusute manual din 3 m de scafandru cu tulle efect 3D. Efect inexistent in cazul rochiei etalate in imaginile aferente postarii pentru ca insemna sa renunt la volanul atasat cu greu. Se obtine desprinzand tulle-ul de scafandru, nu trebuie sa aiba tiv comun jos. Daca va incanta ideea unui proiect DIY ori aveti o croitoreasa decenta, il puteti gasi aici.


De cate ori am ocazia sa achizitionez haine incerc sa ma axez pe blazere, jachete, paltoane. Fiindca rochii si fuste imi pot face si singura iar pentru cele mai dificile si pentru bluze apelez la croitoreasa. Desi vremea s-a incalzit, vreau sa continui campania de imbogatire a pieselor de purtat peste cele subtiri. Tocmai am comandat un palton in culoarea cafelei cu lapte, era redus mult si la toamna ma voi felicita pentru initiativa. 
Intre timp a sosit un colet cu un blazer light blue, lung si lejer (iarasi am luat cea mai mare marime). Nu cade ca turnat si mergea ceva mai mic, dar avantajul va fi posibilitatea de a-l purta peste pulovere. Materialul este placut si mi se pare bine lucrat, nu am remarcat vreun defect de croiala dincolo de ceea ce mi-am asumat alegand marimea nepotrivita. Imi place sa le port petrecute cu o curea fina pentru a le cambra, imi repugna acel gen de sacouri patrate si scurte care se apropie doar intr-un punct la talie iar in rest par a plesni. 
Se calca rezonabil, nu trebuie dus la curatatorie, si nu si-a pierdut intensitatea la spalat. Cel putin nu la cel manual, eu nu folosesc niciodata masina pentru ceea ce port pe strada.   
    


Dress : manually sewn, DIY

Blazer : Choies, buy it here

Belt : random

Clutch : random 

Necklaces : Zara, Trezora

Rings : Thboxes

Bracelets : Thboxes, H&M, random pearls











8 comentarii:

  1. Sa spun iar cat imi place rochia asta? Nu mai spun...pentru ca daca vreodata iti dispare din sifonier as fi prima acuzata!:)) Si eu eram innebunita dupa turcoaz in adolescenta, dar la un moment dat am concluzionat ca de fapt nu imi vine chiar asa bine cum credeam eu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu cand vad rochia ta din tafta rosie?? Daca inca nu ai facut-o, ia in considerare si brocardul. Am vazut de curand cum se aseaza, avea rigiditatea potrivita pentru modelul aratat.
      Nici eu nu mai sunt fana, parca e prea girly. Dar la cat de greu se gasesc imprimeuri florale nu fac mofturi, mi-a placut materialul si alternativele sale roz si alb.

      Ștergere
    2. Oooo rochia aia e pentru nasit in septembrie...mai ai de asteptat. Am gasit material aproape perfect. Doar un pic mai lucios. Cred ca va iesi bine...sper, ma rog!:))

      Ștergere
  2. Ce dragut...imi place mult culoarea si cum ai ales sa il porti cu aceasta rochita...perfect. In fotografii nu pare mare :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos, Petty. E mai larg decat necesar. Intre S si L sunt doar cativa cm diferenta, nu am spus ca imi vine ca pe gard. :) O sa il vezi si inchis curand, dar cu curea.
      Daca il inchid cu sistemul propriu se cunoaste caci un sacou care iti vine ca turnat nu poate fi petrecut dincolo de nasturi sau copci. Iar in poza cu spatele se vede ca am bratele in fata ca sa tin de el. Este exact ca cel de aici http://3.bp.blogspot.com/-X-iK4iC_SJA/VSqRSiXRZ_I/AAAAAAAAeNU/chLjtxDEtBk/s1600/IMG_5167.JPG, daca il vrei mai pe linia corpului il suprapui.

      Ștergere
  3. areti de 40 ani si te imbraci ca dracu :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tind sa cred ca arat exact de cat am, 31 spre 32. Si ca ma imbrac asa cum simt, o alegere mai buna decat a plictisi si a te plictisi prin vesnica incadrare in regulile altora.

      Ștergere
    2. Arati sub 30, nu te stresa din cauza unor proaste invidioase.

      Ștergere