Translate

miercuri, 22 iulie 2015

Girls just wanna have fun


Ce alt compliment mai potrivit pentru o fusta inflorata somptuoasa decat eterna camasa denim, tenisi si o geanta incapatoare intr-o nuanta bogata? Desi rar abordez incaltari sport (si chiar casual), de data aceasta am simtit ca se potrivesc aerului vesel al tinutei, locatiei, starii mele de spirit din acel moment. Mov cu argintiu, bineinteles, nu puteam avea o pereche obisnuita si versatila cand mai pastrez inca ceva tare pitiponcesti. 

Modelul Paris l-ati mai intalnit pe blogul meu si in varianta black, numai ca geanta aceea apartinea prietenei mele si atunci cand a venit momentul pentru o achizitie proprie am mizat pe rosu inchis/marsala. Pata de culoare nu inseamna neaparat stridenta dupa cum elementul pudrat nu este intotdeauna sters. Am considerat ca marsala poate imbraca ambele ipostaze, spre deosebire de clasicul negru. In plus am fost motivata de design-ul lejer si incapator, cu o nota eleganta data de partea cu textura croc. A rezistat eroic multitudinii de nimicuri ce ma insoteste in calatoriile de o zi, ajungand astfel intaia alegere atunci cand am nevoie si de alte lucruri in afara actelor, cheilor, telefonului. E mai simplu sa ma intrebati ce nu am depozitat inca in ea decat contrariul.

Adona nu mai este doar un site dedicat exclusiv gentilor si posetelor, comercializand in prezent si imbracaminte.  Insa cum eu am investit suficient la acest ultim capitol neglijandu-l pe primul, iata cateva dintre accesoriile preferate : Linda disponibila in 4 nuante, Cleo negru si rosu, Cassandra


Shirt : thrifted

   Skirt : custom made

 Bag : Paris, Adona

  Necklace : Trezora

  Converse : random











5 comentarii:

  1. Imi place la nebunie fusta! Pozele sunt minunate.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumoasa geanta. nuantele acestea inchise mi se par mult mai interesante decat eternul negru si merg foarte bine la o multime de tinute.

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow! Sunt indragostita de toate piesele, e superba combinatia! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Super, o tinuta pe gustul meu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa fusta, iar geanta e de mare doamna! :)

    RăspundețiȘtergere