Translate

duminică, 19 iulie 2015

People rarely make me happy, dogs always do


Si rochiile. Spre exemplu cea din imaginile aferente postarii, un model cu talie empire reprodus dupa o piesa a unui brand rezonant - din pacate nu imi amintesc pe ce podium am vazut-o dar singura diferenta consta in cativa cm lungime in plus si un decolteu mai generos la aceea. O gasesc minunata si potrivita oricarui sezon in afara iernii, are o croiala retro si romantica ce ma avantajeaza si defineste. Este lucrata din voal cu o textura asemanatoare mai degraba vascozei si mi-a fost aliat de nadejde sub imperiul celor peste 34 grade de care ne-am "bucurat" in ultimele zile. 
Nu sunt prea multe de spus dincolo de fotografii, este o rochie simpla si frumoasa.

Malinois-ul nu imi apartine si am convins cu greu proprietarul sa permita aparitia lui pe blog. Este un caine utilitar cu preocupari cat se poate de serioase, numai ca avand nevoie de ajutorul meu pentru efectuarea antrenamentelor i-am santajat stapanul sa ma ajute cu imortalizarea unor tinute. Se pare ca i-a placut pisicii joaca de-a modelul, poate recidivam. 


Dress : buy it here

Bag : Lovelyshoes

Sandals : random 

The Cat : Taz  
































5 comentarii:

  1. Imi place foarte mult rochia! Iti sta perfect in ea.
    Ador cainele, si pozele au iesit superbe! Felicitari! <3
    Btw, in august termin cursurile de web design si mi-ar place o colaborare cu tine, daca vrei.
    Sa iti fac un template personalizat pentru blog. Cu logo sau cum iti doresti tu. La e-mail sa ai un formular de contact, sa nu iti lipseasca butoanele de social media, etc. Tot tacamul :)) If you want, of course.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Au iesit superbe fotografiile, rochita este foarte frumoasa si ti se potriveste :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Doamne, Ramo, ce caine superb! Pozele in care iti sare in brate sunt geniale! :) Am ochit si eu rochia si ma bucur sa o vad pe tine, arata foarte bine si e potrivit de lunga si pentru mine. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Superba rochia dar " pisica " Taz e total@...lingusitoare si cersetoare ! De dragul lui cred ca ai uitat sa ii mai amintesti ca are si gheare si o greutate asemenea cu a ta :)))

    Arina

    RăspundețiȘtergere
  5. am vazut ca ai multe poze cu caini unde esti voluntara??

    RăspundețiȘtergere