Translate

luni, 27 iulie 2015

Rosu aprins


N-ai cum sa lasi, cum sa uiti
Totul in noapte
Oricat ti-ar parea de usor
Stinge o stea si ramai pe sub pleoape
Stinge si luna amara cu un nor.

Rosu aprins coloreaza-mi tacerea
Rosu aprins pe-un suras ce s-a stins
Rosu aprins sa-mi ascunda durerea
In noapte ma pierd, in noapte visez.

Te ascund intre coaste ce dor cu luna amara
Cand tot ce-mi doresc e rosu aprins
Nu vreau sa ma pierd in lumea de afara
Raman neschimbata, rosu nestins.

Compleul retro mi-a parut potrivit a fi purtat cu o coafura in stilul Brigitte Bardot si machiaj intens, dorindu-mi sa fiu notabil diferita de imaginea mea cotidiana. Adriana Mocanu Machiaj Craiova a folosit inca o data bagheta magica pentru a ma transforma in personajul imaginat si a ma lasa fara cuvinte la aparitia oglinzii. Eu tind sa afirm ca ma veti mai vedea asa de multe ori insa nu ma grabesc sa va asigur fiindca ea are in plan multe alte stiluri pentru parul si chipul meu. Abia astept sa vad ce mi se mai pregateste. 


Blouse & skirt : here

Bag : here

Shoes : Poema


















4 comentarii:

  1. Uite iti dau o idee... la rochia aia incearca geanta verde si pantofi albastrii. Sau geanta albastra si pantofi albastrii cu sau fara toc. Dar nu roz, nu portocaliu ... si eventual un plic nu geanta de umar ... ceva micut si stralucitor sa iasa in evidenta... geanta aia rosie nici nu se vede si mai mult strica.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc. Am vrut all red iar combinatia rosu si albastru deep nu o mai suport momentan, se mai intampla sa evit ceva o perioada. Eu apreciez sugestiile dar trebuie sa va ganditi si ca nu am in garderoba pantofi, genti si plicuri in toate nuantele sau ce am nu imi pare potrivit ca model. De exemplu nu am geanta verde. Un plic auriu mi-as dori, am si pus ochii pe el. Genul acela cutie metalica impodobit cu niste insertii tot aurii dar aparent de matase.
      Sunt zile in care ma deranjeaza vizual color block-urile si zile in care mi-as pune 5 culori. Asta a fost o duminica de "uniforma". :) Promit sa fac si un outfit in genul celui sugerat de tine.

      Ștergere