Translate

luni, 14 septembrie 2015

La blouse roumaine, fringes and lace


Dupa cautari asidue am reusit sa devin fericita proprietara a inca unei bluze traditionale cu vechime considerabila, de data aceasta din zona Ramnicu Valcea. A fost o vara cu multe astfel de modele pe piata insa nu m-ar fi incantat sa cumpar caci le lipseau povestile si valoarea data de timp si dificultatea broderiei manuale. Imi este un pic mica, mai ales la maneci pe care nu le pot fronsa, insa detaliul nu ma poate retine de la a ma bucura de ea in felurite moduri. 

Pentru o prima purtare am decis sa o alatur dantelei si franjurilor. Fusta era in fapt o rochie a carei croiala la baza gatului imi necajea atacurile de panica provocate de ideea ca nu respir. Intotdeauna am preferat 2 piese datorita numarului mai mare de combinatii posibile si astfel am ajuns sa o tai. Avea o broderie crosetata tare frumoasa pe piept si regret uneori gestul dar pe de alta parte confortul fizic si psihic trebuia sa primeze. Daca aveti probleme cu tiroida intelegeti de ce nu suport modelele care nu pot fi descheiate mult.  

Jacheta suede si botinele in aceeasi culoare sunt momentan obsesiile inceputului de toamna, le-as purta zilnic pentru stilul boho si lejeritate. Zic eu ca mi se potrivesc mai bine decat ansamblurile sofisticate. Nu am avut alte bijuterii in afara unui lant dublu finut, insesizabil aici, iar geanta pentru care am optat pentru a intregi outfitul este un dupe Chloe Drew mini butter white. Sper sa va placa improvizatia zilei, motivele etno mi-au ajuns la suflet anul acesta. 


Blouse : Romanian traditional garment

Skirt (dress) : here

Jacket : here

Bag : SheIn

Ankle boots : Tally Weijl












6 comentarii:

  1. Cred ca e cea mai frumoasa ie care am vazut-o anul asta! Pe mine nu am experimentat cu ia romaneasca, dar imi place sa vad la tine, imi place cum le modernizezi fara sa le strici :) Rochia arata mai bine ca fusta, cred ca ai luat cea mai buna decizie. Sa stii ca datorita blogului tau imi dau suturi in fund sa experimentez cu tinutele si sa nu ma plafonez la eternii blugi cu tricou :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ahhh Ramo Ramo! Da-mi stil boho si m-ai cucerit!:X Te prinde foarte bine look-ul asta, fara nici un dubiu! Fusta aia e tare frumoasa iar gentuta e exact ce as avea si eu nevoie. Am inceput sa o las mai moale cu gentile enorme, din motive de coloana care plange si micutei aleia i-ar sta bine pe umarul meu!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. E superba ia, eu din pacate nu am gasit una autentica, desi am tot cautat vara asta. Sper totusi sa am ocazia sa pun si eu mana pe una. Imi place mult cum ai gandit intreaga tinuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un outfit foarte reusit,insa geanta mi se pare adorabila

    www.simofever.com

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru ca mi-a placut la nebunie jacheta, am luat-o si eu. Este superba! La fel si ia!
    Ai gandit excelent tinuta, este una dintre preferatele mele. Ma bucur ca postezi tinute din ce in ce mai des, ai un stil aparte si combini foarte placut culorile.

    RăspundețiȘtergere