Translate

luni, 28 septembrie 2015

Realash, 3 months result






  • Ingrediente : Aloe, D-panthenol, Collagen, Collagen + Elastin, Hydrolyzed Silk Protein, Hyaluronic Acid, Mango Extract, Bitter Orange Flowers Extract, Sabal Palm Extract, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, Pomegranate Extract, Papaya Extract, Marigold Extract, Horsetail, Flax and Calamus Extract and Biotinyol tripeptide-1.





Imaginea de mai sus prezinta situatia initiala, la jumatatea tratamentului si la finalul celor 3 luni propuse pentru testare. In fapt produsul mi-a ajuns pentru aproximativ 5 luni. 

Cel dintai efect benefic remarcat a fost diminuarea pierderii genelor. In cele mai multe zile nici macar nu foloseam rimel ci doar dermatograf si cu toate acestea imi cadeau ingrijorator pentru cineva cu "10 fire". Nu stiu pe ce as putea sa dau vina avand in vedere ca trecusem la demachiante speciale pentru zona ochilor si lasam sa actioneze pentru a "dizolva" machiajul si a nu mai fi nevoie sa insist cu miscarile ulterior. De cate ori priveam dischetele era imposibil sa nu fie si gene. Ingrijirea cu tratamentul Realash m-a ajutat treptat sa aduc situatia la normal.

Mi-au placut aplicarea usoara si senzatia de confort, este ca si cum ai pune o dunga de apa cu pensula de tus si imediat ce se usuca si dispare "racoarea" nu mai simti produsul. Incercati sa rezistati cateva ore cu faimosul ulei de ricin si veti numara secundele, daca mai si patrunde in ochi - si nu vad cum sa nu patrunda din moment ce pentru a avea efect trebuie sa atinga baza genelor - ii veti simti incetosati si iritati pentru mult timp. Citeam cu greu si abia asteptam sa adorm sa scap de neplacere. In plus am avut multe incercari de-a lungul timpului, fara sorti de izbanda in acest caz caci oricat ulei am suportat nu am vazut nicio imbunatatire serioasa. 

Intotdeauna am avut varfurile decolorate, indiferent de anotimp. Implicit genele nu se vedeau pe toata lungimea. De cateva ori le-am tuns, convinsa fiind de prietenele mele ca astfel se vor regenera mai repede si voi scapa de partea deschisa. A fost doar un mit. Mi se pare ca in momentul de fata am rezolvat totusi mica problema, au o culoare mai bogata si arata mai "pline". 

Ceea ce nu m-a impresionat considerabil este alungirea, nu va asteptati la efect de gene false. Eu cred ca genele ca si podoaba capilara se tund singure din cauza deteriorii si este normal ca ingrijindu-le cu un tratament bun sa isi schimbe aspectul si sa castige discret in lungime. Da, produsul nu este ieftin, impart insa pretul la cele 5 luni si nu mai iese o suma imposibila. Oricum producatorul ofera posibilitatea returnarii banilor daca rezultatul nu multumeste clientii.    

Un comentariu:

  1. Multumim pentru review...eu am avut perioadele mele cu ulei de ricin, apoi mi-a zis cineva sa le tund ca vor creste mai frumoase...le-am tuns dar cu teama...oricum nu ma plang...genele mele sunt ok...cu rimel :))

    RăspundețiȘtergere