Translate

sâmbătă, 14 noiembrie 2015

Memoirs of a boho geisha


Ador dantela, indiferent de anotimp. Imi place indeosebi alba si de culoarea untului desi ambele sunt pretentioase si fiecare purtare se sfarseste in masina de spalat - in cazul meu curatare manuala, tin mult la haine. Rochia pe care o etalez astazi a avut initial aceasta destinatie si ulterior a fost transformata in fusta maxi pentru a spori numarul de combinatii posibile. Pastrand-o foarte lunga o pot purta si drept rochie fara bretele, asa cum am ales sa o imbrac mai jos. Da, este see-through, defect ce se poate compensa cu boxeri de culoarea pielii (si dres opac in sezonul rece). Am incercat candva sa ii pun o jupa si nu mi-a placut suprapunerea.

Cum rar mi se mai intampla sa imi arat bratele si oricum temperatura nu se potrivea cu imaginea, rochia a primit deasupra noul meu kimono inflorat cu borduri crochet. Materialul este chiffon asemanator ca textura cu georgette, un pic poros dar totusi suplu si delicat, iar imprimeul are o cromatica aparte. Utilitatea acestei piese nu mai are nevoie de subliniere, o voi purta peste topuri basic alaturi de fuste si pantaloni sau peste alte rochii simple in acelasi stil boho. In principiu nu trebuia sa am volum head to toe dar mi s-a parut interesanta asocierea.  

Sa va vorbesc si despre partea preferata, botinele cu franjuri. Motivatia principala a fost nuanta, neavand nimic gri dincolo de niste pantofi cu toc gros, decupati. Voiam neaparat piele intoarsa si toc cui. Sunt foarte frumoase in realitate si neasteptat de comode, am stat incaltata cu ele mare parte din zi inclusiv la cumparaturi pe deloc prietenoasa gresie. Eu port 39 la ghete si cizme si imi vin perfect, am avut emotii din cauza piciorului lat si varfului ascutit insa s-au dovedit nefondate. Nu cred ca mi-as cumpara incaltari suede albe asadar gri si bej suede sunt inlocuitorul perfect, de cand port culori deschise imi sunt imperios necesare pentru a nu "reteza" tinutele. 


Dress : here

Kimono : here

Bag : SheIn

  Ankle boots : here

 Bracelets : H&M

   Ring : Thboxes 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu