Translate

duminică, 22 noiembrie 2015

Undeva, departe...


In vremuri de demult. Nu m-am nascut in timpul potrivit si-l caut adesea printre file de poveste si jabouri inspumate, pereti ce-au adapostit vieti tumultuoase si policandre bogate si carora anii nu le-au rapit savoarea si demnitatea, un patefon tacut pentru a lasa loc zbaterii aripilor noilor locatari, dusumele pe care vezi aievea miscarile gratioase ale condurilor din matase si alunecarea molcoma a rochiilor elegante, cusute manual de maini migaloase.

Mi-ar fi placut sa reconstitui atmosfera conacului boieresc prin tesaturi si croieli desuete si pretioase, pulberi si culori inchinate epocii pierdute, impletituri si bucle ce trebuie sa se fi reflectat minunat in sclipiri de Baccarat si oglinzile din cupru in stil baroc. Ma pregatisem insa pentru alt gen de fotografii, nicio clipa nu mi-am imaginat ca vom ajunge pana la urma intr-un asemenea loc unde as fi putut etala cele mai frumoase rochii vintage asezate cuminti pe umerase fiindca dincolo de petreceri tematice nu le pot purta. Si cat mi-as fi dorit sa mangai scarile cu o trena...

Ceea ce port aici e in fapt o "refrazare" a variantei boho geisha ilustrata de curand. Am folosit kimono-ul drept bluza fronsata, atasand o centura aurie de inspiratie Zuhair Murad, apoi am adaugat fusta maxi din chiffon si dantela si botine cinnamon. Geanta ar fi putut fi inlocuita cu unul din acele saculete din matase, margele si pietre - nu il am, oricat am cautat in magazinele si targurile de "vechituri" nu a fost chip sa gasesc. 

  • Trebuie sa ii multumesc lui Mihai pentru prezenta la conac si pozele desavarsite, lui nu-i pasa de distanta strabatuta, orele scurse, vreme. Ci doar de rezultat, de compozitie, sa-ti faca pe plac mai ales atunci cand rezonezi cu incarcatura istorica. 



Kimono : here

Skirt (dress) : here

Belt : here

Bag : SheIn

Boots : Tally Weijl

Photo credits : Mihai Sandu

















3 comentarii:

  1. Foarte frumoasa tinuta. Imi place ca e a asa boema. Si locul in care ai facut pozele e super fain.

    Diamond. Scissors. Fabric.

    RăspundețiȘtergere
  2. Absolut minunate pozele si tinuta, Ramo! :) Mihai este un artist.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna!

    De foarte mult timp imi doresc o geaca de piele.
    http://rainbowoutlet.ro/index.php?route=product/product&path=195&product_id=1063

    Adresa mail: alice.bomp@gmail.com

    RăspundețiȘtergere