Translate

duminică, 13 decembrie 2015

Jersey girl


Un jerseu in nuanta neutra nu poate prisosi vreodata, ultimul an m-a invatat sa dau mai multa atentie pieselor basic si sa apreciez mai ales bogatia "banalului" gri. Cu ajutorul sau pot jongla mai usor printre hainele greu digerabile pe care ma incapatanez sa le colectionez si imi pare a oferi mai multa unitate unei tinute decat puteam obtine cu tricourile albe. Imi plac mult si ansamblurile all grey, m-ati vazut adesea abordandu-le, dar astazi este totusi vorba despre asocierea cu o culoare indrazneata.

Incursiunea mea in stocul Kurtmann avea o tinta clara : tricotaj gri, simplu, lejer. Am avut de ales din patru modele ce corespundeau descrierii si pana la urma definitorii au fost aspectul supradimensionat si rolul de jacheta. Bluze mai aveam, la capitolul cardigans stau prost. Iar daca vreau sa ma joc cu suprapuneri chiar imi sunt necesare. Obisnuiam sa ma folosesc de fularul dublu al prietenului meu pentru a-mi acoperi maiourile si tricourile ton sur ton, acum am propriul meu "poncho" deci i-l pot inapoia. 

Pantalonii thriftuiti Ferragamo ii purtasem intaia oara la un eveniment Moritz Eis, puteti vedea aici cum au aratat in compania unei camasi masculine albastre pe care i-o subtilizasem varului meu. Numiti-i din 1900 toamna dar eu ii ador, regret doar ca nu au 4 cm in plus sa atinga solul pentru a mai alungi picioarele. Dezavantajul croiului wide-legged este ca lateste, talia inalta si lungimea extrema devin astfel obligatorii cand nu esti silfida. Sa nu fac o tragedie, zic eu ca arata rezonabil chiar si in forma de acum. 


Top : Zara

Jersey : Zara, here

Trousers : Salvatore Ferragamo

Bag : makeover, thrifted Moschino

Boots : Choies

Jewels : Zara, Trezora









3 comentarii:

  1. Ce cromatica frumoasa! Nu pot sa nu mentionez cat de bine te prinde parul strans asa. Te pup, o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata pantalonii....toata tinuta se imbina armonios Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa ai un Craciun fericit draga mea!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    RăspundețiȘtergere