Translate

duminică, 24 ianuarie 2016

Snow White


Ba da, mi-a fost frig. :) Mai putin decat ati putea crede, soarele a avut grija sa indulceasca minutele petrecute afara. In fond este vina mea ca tin mortis sa-mi fac iarna car si vara sanie - cum sa ma abtin cand preturile sunt intotdeauna mai bune in afara sezonului specific si in plus stocul se schimba mereu, nu as mai gasi aceleasi haine. Stiti doar cat de mult imi plac chiffonul si dantela, mai ales impreuna si asociate cu blana ori piele. 

Fusta maxi este cea dintai pe care o achizitionez intocmai cu aceasta destinatie, mai aveam doua insa ambele improvizate din rochii. Mi-as fi dorit enorm un cloche bogat dar stiam deja croiala reala, dreapta, asadar nu ii pot da un minus la acest capitol. Dantela este decenta, nu va imaginati ca arata de 150 lei/m si nici ca un nylon. Mai degraba este genul pe care l-am intalnit la n ateliere de croitorie, average.  

Despre bluza trebuie sa va spun ca nu respecta marimile europene, cea purtata de mine este un XL. Atentie deci la descrierea produselor, am stiut ce primesc si din fericire am ales bine. Daca bustul era mai generos ori eu mai lata nu-mi venea nici macar aceasta marime. Este destul de lunga dar pensele o fac prea stramta. Manecile sunt generoase, esarfa bogata. Avand in vedere ca mi se potriveste nu-i gasesc niciun cusur. 


Blouse : here

Skirt : here

Coat : Choies

Bag : SheIn

Shoes : random

  



















Ghici cine ne-a vizitat? 

4 comentarii:

  1. Esti curajoasa! Pe mine m-a luat cu frig doar privind pozele. Lipsesc doar piticii din povestea asta frumoasă.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fusta e foarte deosebita si cu siguranta la vara o vei putea purta in N combinatii :)
    Ce vulpita frumoasa v-a vizitat, te invidiez! :) Eu imi doresc una la curte, cand voi avea casa mea, sa fie prietena cu catelusa.
    Saptamana frumoasa, te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place fusta foarte mult. :)
    Iarna asta ce alb (sau culoarea untului) am purtat? O haina outerwear culoarea untului faux-suede, si tops (bluzite, bolerouri, topuri), dar pantaloni sau fuste albe n-am purtat iarna, adia din decembrie incoace, cand vremea s-a mai racit. Ultima oara am purtat pantaloni albi, precum si o rochie culoarea untului, in octombrie, cand vremea inca era intre sezoane. Acum ca iti scriu acest comentariu, imi dau seama ca n-am nicio o fusta alba sau culoarea untului in garderoba, dar am pantaloni, blugi, rochii, topuri, bluze, bolerouri, haine outerwear de toamna/iarna. Ultima oara cand am avut o fusta alba, am donat-o la Value Village ca nu imi mai venea, si de atunci n-am mai inlocuit-o. :)

    RăspundețiȘtergere